Voodoo 3 3000 SDR pochází z rodiny 3DFX Voodoo3, která má na sobě větší pasivní chladič, jenž se dokáže pořádně rozpálit a rozhodně není dobrý nápad na něj za chodu sahat. Výkon má o něco lepší než všechny modely 2000 ve verzi PCI či AGP. I když se jedná o kartu AGP, tak ho vlastně plně nepodporuje, obzvlášť postrádá funkci DIME (Direct Memory Execute). Tato vychytávka má přímý přístup do paměti samotného počítače, tam může odkládat textury, co se nevešly do paměti videokarty bez zatížení procesoru. Co se barev ve hrách týče, neumí 32-bit, pouze 16-bit, který je kvalitou blízko 24-bit barvám. Cena, za kterou se prodávala v polovině roku 1999, byla okolo 6300,-Kč bez DPH a později byla levnější.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
1999 |
Obecný název jádra:
|
Voodoo3 3000 |
Kódové označení jádra: |
Avenger |
Připojení přes: |
AGP |
Jádro vyrobeno technologii: |
250nm |
Frekvence jádra: |
166MHz |
Pixel Pipeline: |
1 |
TMU Per Pipeline: |
2 |
Vertex Shaders: |
166 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
332 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 6 |
Velikost pamětí: |
16MB |
Frekvence pamětí: |
166MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
166MHz |
Typ paměti: |
SD-RAM |
Šířka sběrnice: |
128-bit |
Šířka pásma pamětí: |
2565 MB/s |
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz |
3D Mark 1999: |
5914 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
3441 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
2356 |
3D marks |
Kingpin – 1024×768/16 |
70.1 |
FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 |
79.9 |
FPS |
Unreal Gold – 1024×768/16 |
48.2 |
FPS |
3DMark 1999 – default |
Game 1 – Race: |
61.0 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
57.4 |
FPS |
3DMark 2000 – default |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
21.5 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
42.6 |
FPS |
3DMark 2001 – default
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
14.2 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
16.4 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
22.9 |
FPS |
Komentáře