Voodoo 3 2000 SGR

Voodoo 3 2000 SGR pochází z rodiny 3DFX Voodoo3, která na sobě snad měla pasivní chladič, jenž zřejmě upadl a byl nahrazen jiným. Výkon má podobný jako všechny modely 2000 ve verzi PCI anebo AGP. A není se čemu divit, neboť i kdyby byla karta AGP, tak ho vlastně plně nepodporuje, především postrádá funkci DIME (Direct Memory Execute). Tato vychytávka má přímý přístup do paměti samotného počítače, tam může odkládat textury, co se nevešly do paměti videokarty bez zatížení procesoru. Cena, za kterou se prodávala v polovině roku 1999, byla okolo 4300,-Kč bez DPH a později byla i o dost nižší.

PARAMETRY
Uvedeno na trh: 1999
Obecný název jádra:
Voodoo3 2000
Kódové označení jádra: Avenger
Připojení přes: AGP
Jádro vyrobeno technologii: 250nm
Frekvence jádra: 143MHz
Pixel Pipeline: 1
TMU Per Pipeline: 2
Vertex Shaders: 143 MPixel/s
Pixel Shaders: 286 MTexel/s
Podpora DirectX: Verze 6
Velikost pamětí: 16MB
Frekvence pamětí: 143MHz
Efektivní taktování pamětí: 143MHz
Typ paměti: SG-RAM
Šířka sběrnice: 128-bit
Šířka pásma pamětí: 2288 MB/s
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz
3D Mark 1999: 5822  3D marks
3D Mark 2000: 3031  3D marks
3D Mark 2001: 1956  3D marks
Kingpin – 1024×768/16 61.4  FPS
Quake 2 – 1024×768/16 71.6  FPS
Unreal Gold – 1024×768/16 39.8  FPS
3DMark 1999 – default
Game 1 – Race: 60.8  FPS
Game 2 – First Person: 55.8  FPS
3DMark 2000 – default
Game 1 – Helicopter – High Detail: 17.9  FPS
Game 2 – Adventure – High Detail 34.8  FPS
3DMark 2001 – default
Game 1 – Car Chase – High Detail: 10.3  FPS
Game 2 – Dragothic – High Detail: 13.1  FPS
Game 3 – Lobby – High Detail: 20.0  FPS

Clous

www.clous.cz

Stačí kliknout O mně

Čtěte dál

PředchozíDalší

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *