Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
- Ovladače
- nVidia 71.89 + 93.71 pro FX 5900 Ultra
- ATi Catalyst 6.04 pro ATi Radeon 9100
- ATi Catalyst 6.12 pro ATi Radeon 9600 a 9800
🔪Vzájemná nevraživost🔪 |
2003
|
nVidia |
ATi |
02 / GeForce4 Ti 4800 SE |
10 / Radeon 9100 |
03 / GeForce FX 5200 |
05 / Radeon 9200 |
03 / GeForce FX 5600 |
10 / Radeon 9600 |
03 / GeForce FX 5600 Ultra |
10 / Radeon 9600 PRO |
10 / GeForce FX 5600 XT |
10 / Radeon 9550 |
10 / GeForce FX 5700 |
10 / Radeon 9600 TX |
10 / GeForce FX 5700 Ultra |
10 / Radeon 9600 XT |
03 / GeForce FX 5800 |
|
05 / GeForce FX 5900 XT |
03 / ATI Radeon 9800PRO |
10 / GeForce FX 5900 Ultra |
10 / ATI Radeon 9800XT |

První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
3D Mark 2000: Test v rozlišení 1024×768/16-bit (Default) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
Score |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
29349 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
28151 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
28018 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
25352 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
24187 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
22051 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
22034 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
20673 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
20094 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
17054 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
16748 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
16318 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
14667 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
14217 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
13217 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
11887 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
10446 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
10279 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
9914 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
8242 |
Test: Game 1 – Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
Test: Game 2 – Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.

Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 10/2003 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
3D Mark 2001: Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Default) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
Score |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
25758 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
25033 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
23987 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
22420 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
21040 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
19246 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
18494 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
15241 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
15187 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
15174 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
13203 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
13169 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
12221 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
11475 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
11382 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
8886 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
8725 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
8064 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
7322 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
6007 |
Test: Game 1 – Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
Test: Game 2 – Draghothic – High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
Test: Game 3 – Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
Test: Game 4 – Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 10/2003. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
3D Mark 2003: Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Default) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
Score |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
7217 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
6731 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
6342 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
5788 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
5086 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
4605 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
4184 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
3883 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
3576 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
3266 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
2887 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
2821 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
2753 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
2224 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
2020 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1955 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1583 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
1423 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1264 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1256 |
Test: Game 1 – Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
Test: Game 2 – Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
Test: Game 3 – Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
Test: Game 4 – Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu s podporou DirectX 9.0c. Benchmark podporuje Shader Model 2.0 i 3.0, co se týče pixel a vertex shaderů, lze je spustit v módech 2.x (2_0, 2_a, 2_b) nebo 3.0.
3D Mark 2005: Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Default) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
Score |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
3196 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
2870 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
2336 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1812 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1702 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
1460 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
1247 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
1039 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
828 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
758 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
650 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
468 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
375 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
348 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
272 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
265 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
261 |
Test: Game 1 – Return To Proxycon je scéna, která v testu představuje futuristické prostředí s boji uvnitř vesmírné stanice, kde se využívá dynamické osvětlení a stíny a také je zde plno odletujících částic.
Test: Game 2 – Firefly Forest je navržen tak, aby otestoval schopnost grafické karty vykreslovat komplexní scény s pokročilými efekty osvětlení a vegetace. Test obsahuje bujnou lesní scénu s mnoha stromy, rostlinami a párem světlušek, které vrhají dynamické stíny a osvětlují scénu.
Test: Game 3 – Canyon Flight simuluje let úzkým kaňonem s dynamickým osvětlením, realistickými texturami a detailní geometrií.
Soldier of Fortune – 2000
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (High) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
361.9 |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
330.1 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
322.4 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
309.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
290.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
248.0 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
231.8 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
218.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
206.8 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
190.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
166.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
160.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
158.0 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
143.7 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
136.9 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
125.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
117.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
10/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
115.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
03/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
82.0 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
59.9 |
Soldier of Fortune – 2000
Test v rozlišení 1600×1200/32-bit (High) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
213.5 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
182.9 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
181.2 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
176.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
163.2 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
121.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
116.3 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
114.1 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
107.0 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
100.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
95.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
79.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
74.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
67.5 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
66.2 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
61.0 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
59.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
52.4 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
48.2 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
32.7 |
Return to Castle Wolfenstein – 2001
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (High) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
329.7 |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
329.2 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
322.5 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
321.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
312.4 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
295.4 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
278.9 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
267.0 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
255.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
242.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
237.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
234.3 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
204.0 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
188.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
179.2 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
167.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
161.8 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
161.2 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
134.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
118.0 |
Return to Castle Wolfenstein – 2001
Test v rozlišení 1600×1200/32-bit (High) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
246.1 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
240.4 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
226.7 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
219.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
198.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
187.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
146.0 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
134.0 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
121.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
116.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
114.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
111.6 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
94.5 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
83.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
81.1 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
75.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
74.7 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
72.5 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
62.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
48.8 |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Custom) – OpenGL |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
130.6 |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
119.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
118.1 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
117.0 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
104.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
95.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
87.7 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
83.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
72.6 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
67.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
64.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
61.7 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
61.2 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
60.4 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
59.4 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
58.2 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
49.6 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
49.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
44.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
32.0 |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Custom) – DirectX |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
157.1 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
138.4 |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
136.4 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
123.2 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
123.2 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
116.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
107.7 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
99.0 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
90.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
88.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
84.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
78.3 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
76.1 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
73.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
67.9 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
66.1 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
53.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
54.3 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
43.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
39.1 |
Unreal Tournament 2003 – 2003
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Normalest) – Bootmatch |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
180.2 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
176.1 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
175.0 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
158.5 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
157.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
152.0 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
129.6 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
128.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
124.5 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
104.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
89.7 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
89.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
81.4 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
72.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
66.0 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
62.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
54.5 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
53.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
51.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
41.6 |
Unreal Tournament 2003 – 2003
Test v rozlišení 1600×1200/32-bit (Highest) – Bootmatch |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
110.4 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
103.1 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
98.4 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
84.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
78.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
59.5 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
57.0 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
55.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
47.8 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
43.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
38.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
38.1 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
37.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
35.5 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
28.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
27.1 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
26.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
26.6 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
25.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
19.5 |
Half-Life 2 – 2004
V této hře běží karty nVidia vždy pod DirectX 8.1, zatímco ATi od modelu Radeon 9600 využívají DirectX 9. Pokud se na jakékoliv kartě nVidia v této hře aktivuje DirectX 9, měření se promění ve slideshow. Obraz na ATi tedy obsahuje daleko více grafických efektů.
Test v rozlišení 800×600/32-bit (Low) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
178.3 |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
167.8 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
167.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
165.6 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
162.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
144.4 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
142.5 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
132.8 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
127.5 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
122.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
112.7 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
107.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
97.4 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
96.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
93.6 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
93.4 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
88.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
76.6 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
63.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
51.5 |
Half-Life 2 – 2004
V této hře běží karty nVidia vždy pod DirectX 8.1, zatímco ATi od modelu Radeon 9600 využívají DirectX 9. Pokud se na jakékoliv kartě nVidia v této hře aktivuje DirectX 9, měření se promění ve slideshow. Obraz na ATi tedy obsahuje daleko více grafických efektů.
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (High) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
102.2 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
98.3 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
93.3 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
82.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
81.0 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
72.0 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
69.2 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
63.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
54.3 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
52.8 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
47.4 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
43.8 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
43.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
43.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
43.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
42.5 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
38.0 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
33.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
29.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
23.1 |
DOOM 3 – 2005
Test v rozlišení 800×600/32-bit (Medium) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
94.3 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
82.4 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
75.4 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
64.2 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
60.1 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
48.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
46.9 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
44.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
41.9 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
35.7 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
34.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
33.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
31.5 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
30.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
27.3 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
23.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
20.1 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
17.6 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
15.5 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
14.1 |
DOOM 3 – 2005
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Ultra) |
Grafika |
Rok |
Takt jádra |
Takt pamětí |
Velikost paměti |
Šířka sběrnice a typ |
FPS |
 |
ATi Radeon 9800 XT |
10/2003 |
412 MHz |
730 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
46.7 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra |
10/2003 |
450 MHz |
850 MHz |
256 MB/DDR |
256 bit/AGP |
39.5 |
 |
ATi Radeon 9800 Pro |
03/2003 |
378 MHz |
676 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
37.5 |
 |
nVidiaGeForce FX 5900 XT |
05/2003 |
390 MHz |
700 MHz |
128 MB/DDR |
256 bit/AGP |
32.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5800 |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
30.7 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra |
10/2003 |
475 MHz |
906 MHz |
128 MB/DDR2 |
128 bit/AGP |
24.7 |
 |
ATi Radeon 9600 TX |
10/2003 |
297 MHz |
540 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
22.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 Ultra |
03/2003 |
400 MHz |
800 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
21.9 |
 |
ATi Radeon 9600 XT |
10/2003 |
500 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
21.5 |
 |
ATi Radeon 9600 Pro |
10/2003 |
398 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
18.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 |
03/2003 |
324 MHz |
602 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
18.0 |
 |
ATi Radeon 9600 |
10/2003 |
324 MHz |
364 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
16.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5700 |
10/2003 |
425 MHz |
500 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
16.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 Ultra |
03/2003 |
325 MHz |
650 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
15.5 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
230 MHz |
500 MHz |
256 MB/DDR |
128 bit/AGP |
12.8 |
 |
nVidia GeForce FX 5200 |
03/2003 |
250 MHz |
406 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
11.5 |
 |
nVidia GeForce4 4800 SE |
02/2003 |
275 MHz |
513 MHz |
64 MB/DDR |
128 bit/AGP |
10.9 |
 |
nVidia GeForce FX 5600 XT |
10/2003 |
235 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
64 bit/AGP |
9.3 |
 |
ATi Radeon 9200 |
05/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
8.5 |
 |
ATi Radeon 9100 |
10/2003 |
250 MHz |
400 MHz |
128 MB/DDR |
128 bit/AGP |
8.1 |
Komentáře