Radeon 7500 byl uveden v říjnu 2001 jako vylepšená verze původního Radeonu DDR. ATI s ním cílilo na mainstreamový segment a snažilo se nabídnout dostupnou alternativu k tehdejším kartám od nVidie, zejména k nově uvedené GeForce2 Ti. Přestože Radeon 7500 nepřinesl podporu DirectX 8, jako jeho výkonnější sourozenec Radeon 8500, stále nabízel solidní výkon a několik vylepšení oproti svému předchůdci.
Základem karty bylo starší jádro R100, ale ATI ho přetaktovalo až na 290 MHz, což bylo výrazné zvýšení oproti původnímu Radeonu (183 MHz). Paměti typu DDR běžely obvykle na 460 MHz efektivně, což pomáhalo vyrovnat nižší paměťovou propustnost oproti konkurenční GeForce2 Ti. Díky těmto úpravám Radeon 7500 nabízel slušný výkon v tehdejších DirectX 7 hrách a držel krok s GeForce2 Ti, která byla jeho hlavním rivalem.
Silnou stránkou Radeonu 7500 byla kvalita obrazu, která byla tradičně silnější stránkou ATI oproti nVidii. Karta podporovala technologie jako HydraVision (pro práci s více monitory) a měla lepší 2D obraz a ostřejší vykreslování textů než GeForce2 Ti. I v některých hrách bylo možné pozorovat lepší filtrování textur a plynulejší zobrazení než u konkurenčních modelů.
Výkonnostně se Radeon 7500 pohyboval mezi GeForce2 Pro a GeForce2 Ti. V některých hrách dokázal GeForce2 Ti překonat díky efektivnější práci s pamětmi, ale tam, kde rozhodoval hrubý výkon rasterizace, měla nVidia navrch. Nevýhodou byla absence podpory DirectX 8, což znamenalo, že v novějších hrách, které začaly využívat pixel a vertex shadery, začal Radeon 7500 rychle zastarávat.
Celkově šlo o povedenou mainstreamovou kartu, která v roce 2001 nabízela solidní poměr cena/výkon, kvalitní obraz a slušnou výbavu. Přestože GeForce2 Ti byla v některých hrách rychlejší, Radeon 7500 si získal oblibu díky lepší kvalitě obrazu a pokročilejším funkcím mimo herní oblast.
Podle oficiálních parametrů by měla mít karta 290 MHz na GPU jádře a 230 MHz na pamětech. Bohužel je zde celkově podtaktovaná, a přesto ji výrobce prodával pod názvem Radeon 7500, což mi přijde jako matení zákazníka.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2001 |
Obecný název jádra: |
Radeon 7500 |
Kódové označení jádra: | RV200 |
Připojení přes: | AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: | 150 nm |
Frekvence jádra: | 270 MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 6 |
Pixel Fillrate: | 540 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 1620 MTexel/s |
Podpora DirectX: | Verze 7 |
Velikost pamětí: | 64 MB |
Frekvence pamětí: | 200 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 400 MHz |
Typ paměti: | DD-RAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 6400 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
- Ovladače
- nVidia 71.89
- ATi Catalyst 6.04
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | |||
2001 |
nVidia | ATi | KYRO |
03 / GeForce2 MX200 | 02 / Radeon 7000 | ||
03 / GeForce2 MX400 | 11 / Radeon 7500 LE | ||
10 / GeForce2 Ti | 11 / Radeon 7500 | 03 / Prophet 4500XT 64MB | |
02 / GeForce3 | 08 / Radeon 8500 | ||
10 / GeForce3 Ti 200 | |||
10 / GeForce3 Ti 500 |
Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.
Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality: Test: Robots (640×480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 501.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 438.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 429.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 412.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 411.5 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 401.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 397.3 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 385.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 354.5 |
x480/16)
Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality: Test: City scena (640×480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 674.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 642.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 633.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 607.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 582.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 575.7 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 566.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 564.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 549.0 |
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 – Race je rychlý závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).
3D Mark 1999: Test: Game 1 – Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 268.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 251.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 231.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 227.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 210.6 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 152.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 136.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 129.1 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 61.9 |
Test: Game 2 – First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 – First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 233.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 232.8 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 222.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 215.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 208.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 161.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 158.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 128.8 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 84.5 |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 – Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 – Helicopter – High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 112.0 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 104.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 94.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 83.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 75.7 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 54.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 42.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 41.5 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 20.9 |
Test: Game 2 – Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 – Adventure – High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 155.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 151.8 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 148.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 139.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 128.6 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 101.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 94.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 85.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 52.4 |
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.
Test: Game 1 – Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 – Car Chase – High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 88.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 78.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 66.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 58.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 34.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 22.6 |
Test: Game 2 – Draghothic – High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 – Draghothic – High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 95.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 77.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 65.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 58.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 57.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 51.3 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 44.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 25.4 |
Test: Game 3 – Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 – Lobby – High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 98.2 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 97.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 86.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 75.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 55.9 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 37.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 16.1 |
Test: Game 4 – Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 – Nature – High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.3 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 34.1 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 28.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 28.7 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | N/A |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | N/A |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | N/A |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | N/A |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | N/A |
Sin – 1998
Test v rozlišení 800×600/32-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 406.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 314.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 273.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 265.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 249.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 241.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 180.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 155.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 110.8 |
Sin – 1998
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 307.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 249.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 216.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 193.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 191.5 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 155.3 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 126.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 108.0 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 72.6 |
Kingpin: Life of Crime: – 1999
Test v rozlišení 800×600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 452.3 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 404.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 362.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 315.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 280.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 240.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 178.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 146.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 100.4 |
Kingpin: Life of Crime – 1999
Test v rozlišení 1024×768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 308.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 275.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 238.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 210.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 189.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 172.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 125.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.4 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 66.0 |
QUAKE III – 1999
Test v rozlišení 800×600/32-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 429.9 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 421.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 371.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 335.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 328.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 195.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 165.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 152.5 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 69.2 |
QUAKE III – 1999
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Ultra) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 284.9 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 275.3 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 244.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 219.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 215.5 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 105.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 97.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 43.2 |
Soldier of Fortune – 2000
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 167.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 163.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 138.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 122.6 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 121.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 102.9 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 75.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 63.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 37.0 |
Soldier of Fortune – 2000
Test v rozlišení 1600×1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 90.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 89.6 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 56.3 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 38.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 15.6 |
Return to Castle Wolfenstein – 2001
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 228.4 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 203.6 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 198.9 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 175.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 128.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 105.3 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 74.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 65.4 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 31.9 |
Return to Castle Wolfenstein – 2001
Test v rozlišení 1600×1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 113.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 97.9 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 93.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 85.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.1 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 32.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 26.5 |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Custom) – OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 68.0 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 60.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 52.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 51.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 35.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 23.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 17.3 |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Custom) – DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 81.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 72.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 65.3 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 55.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 45.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 39.9 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.0 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 12.2 |
Unreal Tournament 2003 – 2002
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (Normalest) – Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 77.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 60.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 50.7 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 44.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.8 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 29.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 29.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 24.1 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 15.2 |
Unreal Tournament 2003 – 2002
Test v rozlišení 1600×1200/32-bit (Highest) – Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 29.4 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 19.5 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 18.1 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 17.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 16.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 15.9 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 12.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 8.9 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 4.0 |
Half-Life 2 – 2004
Test v rozlišení 800×600/32-bit (Low) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 190.0 |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 129.0 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 113.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 100.8 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 96.2 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 86.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 84.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 55.7 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 38.8 |
Half-Life 2 – 2004
Test v rozlišení 1024×768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 7500 | 11/2001 | 270 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 72.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ti | 10/2001 | 250 MHz | 452 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 62.7 |
![]() |
ATi Radeon 7500 LE | 11/2001 | 260 MHz | 360 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 52.3 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 500 | 10/2001 | 240 MHz | 500 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 47.1 |
![]() |
ATi Radeon 8500 | 08/2001 | 275 MHz | 550 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 43.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 | 02/2001 | 200 MHz | 460 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.2 |
![]() |
nVidia GeForce3 Ti 200 | 10/2001 | 175 MHz | 400 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX 400 | 03/2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.6 |
![]() |
ATi Radeon 7000 | 02/2001 | 166 MHz | 366 MHz | 64 MB/DDR | 64 bit/AGP | 21.2 |
Komentáře