Gainward nVidia GeForce 7900 GS používá GPU společnosti nVidia s označením GeForce 7800 a jde tedy o poslední sedmou řadu do AGP. Cena, za kterou se prodával tento model v polovině roku 2006, byla okolo 10000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2006 |
Obecný název jádra:
|
GeForce 7900 |
Kódové označení jádra: |
G71 |
Připojení přes: |
AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: |
90nm |
Frekvence jádra: |
510MHz |
Pixel Pipeline: |
16 |
TMU Per Pipeline: |
20 |
Vertex Shaders: |
7 |
Pixel Shaders: |
20 |
Pixel Fillrate: |
8200 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
10200 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 9c |
Velikost pamětí: |
512MB |
Frekvence pamětí: |
700MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
1400MHz |
Typ paměti: |
GDDR3 |
Šířka sběrnice: |
256-bit |
Šířka pásma pamětí: |
44800 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
31476 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
22384 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
28680 |
3D marks |
3D Mark 2003: |
18487 |
3D marks |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
144 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
100 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
177 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
375.4 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
271.0 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
265.4 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
145.3 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
139.9 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
290.8 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
161.5 |
FPS |
Game 4 – Nature: |
181.7 |
FPS |
3DMark 2003 – default
|
Wing of Fury: |
487.5 |
FPS |
Battle of Proxycon: |
138.6 |
FPS |
Trolls Lair: |
119.8 |
FPS |
Mother Nature: |
107.5 |
FPS |
Komentáře