Asus Extreme AX850 používá GPU od bývalé společnosti ATI, kterou v roce 2006 koupila firma AMD a má označením Radeon X850 XT. Kartu chladí aktivní chladič, který honí vzduch takovým mlýnským kolem a přímo ven z PC skříně. Otáčky toho kola jsou řízeny podle teploty jádra a při plném zatížení je to už dosti hukot. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely v březnu roku 2005, byla okolo 20000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2004 |
Obecný název jádra: |
X850 XT |
Kódové označení jádra: | R481 |
Připojení přes: | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 130nm |
Frekvence jádra: | 540MHz |
Pixel Pipeline: | 16 |
TMU Per Pipeline: | 16 |
Vertex Shaders: | 6 |
Pixel Shaders: | 16 |
Pixel Fillrate: | 8600 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 8600 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 9 |
Velikost pamětí: | 256MB |
Frekvence pamětí: | 590MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 1180MHz |
Typ paměti: | GDDR3 |
Šířka sběrnice: | 256-bit |
Šířka pásma pamětí: | 36800 MB/s |
3D SYNTETICKÉ TESTY | ||
Final Reality | ||
Overal score: | 22.07 | RM |
Robots: | 200.2 | FPS |
City scene: | 297.4 | FPS |
3D Mark 1999 – Default | ||
Overal score: | 22728 | 3D marks |
Game 1-Race: | 257.7 | FPS |
Game 2-First Person: | 203.3 | FPS |
3D Mark 2000 – Default | ||
Overal score: | 21455 | 3D marks |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 215.7 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 122.3 | FPS |
3D Mark 2001 – Default | ||
Overal score: | 22945 | 3D marks |
Game 1 – Car Chase – High Detail | 90.9 | FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail | 224.1 | FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail | 124.1 | FPS |
Game 4 – Nature | 188.4 | FPS |
3D Mark 2003 – Default | ||
Overal score: | 12482 | 3D marks |
Wing of Fury | 279.7 | FPS |
Battle of Proxycon | 98.9 | FPS |
Trolls Lair | 76.9 | FPS |
Mother Nature | 81.7 | FPS |
HRY | ||
Soldier of Fortune – 2000 | ||
1024×768/32: High | 323.0 | FPS |
Return to Castle Wolfenstein – 2001 | ||
1024×768/32: High | 182.3 | FPS |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002 | ||
1024×768/32: Quality | 113.4 | FPS |
Unreal Tournament 2003 – 2002 | ||
1024×768/32: High | 250.0 | FPS |
DOOM 3 – 2004 | ||
1024×768/32: Ultra | 70.6 | FPS |
Testovací sestava
ATI Radeon X850 XT Platinum je top model, který se střetl s konkurenční nVidia GeForce 6800 Ultra a oba měly podobný výkon. Sice nemám přímo model Ultra, ale moje GT se dá přetaktovat na hodnoty 416 MHz (oproti 425 MHz u Ultra) na jádře a 1060 MHz (oproti 1100 MHz u Ultra) na pamětech, což se blíží k modelu Ultra. Jak je vidět v tabulce s 3D Mark 2001 a 2003, výkon při těchto nastaveních se již vyrovná X850 XT Platinum. Každopádně, co se týče hluku, je nVidia tichá karta.
Na těchto grafikách se hrál především DOOM 3 a v něm více snímku za sekundu vykazuje karta od nVidie.
ATi Radeon X850 XT PE | vs. | nVidia GeForce 6800 GT OC | ||
3D Mark 2001 – 1024×768/32 – Default | ||||
Final Score | 22945 | – | 22945 | 3D Marks |
Game 1 – Car Chase – High Detail | 90.9 | – | 91.5 | FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail | 224.1 | – | 220.7 | FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail | 124.1 | – | 124.3 | FPS |
Game 4 – Nature | 188.4 | – | 188.9 | FPS |
3D Mark 2003 – 1024×768/32 – Default | ||||
Final Score | 12482 | – | 12644 | 3D Marks |
GT1 – Wings of Fury | 279.7 | – | 295.0 | FPS |
GT2 – Battle of Proxycon | 98.9 | – | 102.1 | FPS |
GT3 – Trolls Lair | 76.9 | – | 83.8 | FPS |
GT4 – Mother Nature | 81.7 | – | 71.6 | FPS |
Soldier of Fortune – 2000 | ||||
1024×768/32: High | 323.0 | – | 355.6 | FPS |
Return to Castle Wolfenstein – 2001 | ||||
1024×768/32: High | 182.3 | – | 139.4 | FPS |
Serious Sam: The Second Encountern – 2002 | ||||
1024×768/32: Quality | 113.4 | – | 135.1 | FPS |
Unreal Tournament 2003 – 2002 | ||||
1024×768/32: High | 250.0 | – | 248.0 | FPS |
DOOM 3 – 2004 | ||||
1024×768/32: Ultra | 70.6 | – | 76.3 | FPS |
Výkon grafických jader v tabulkách je zatím ve formě doplňování výsledků
Jelikož zde porovnávám výkon grafických karet z let 1999 až 2006, zvolil jsem procesor, který vyšel zhruba v polovině tohoto období a je jím AMD Athlon 64 3200+ z roku 2003 do socketu 754. Jeho defaultní frekvence je 2 GHz a 512 MB RAM běží 400 MHz.
Grafické karty, které nemají zadní výřez na AGP, jsou testovány na socketu 462, který má univerzální AGP slot. V patici je CPU AMD Athlon 3000+ přetaktovaný na 2320 MHz a 512 MB RAM běží na 366 MHz.
Tabulka slouží k teoretické orientaci a je sestavena na základě mých vlastněných grafických karet. Ukazuje, jak by si tyto karty mohly vést proti sobě v daném roce. Ovšem výrobci všelijak karty modifikovali, někde dali 64 bitovou sběrnici pro video RAM, jinde místo DDR2 třeba použili DDR3 a taky si upravovali takty grafického jádra. Největší zmatek nastal u modelů od nVidia GeForce 7800 a 7900. Další příklad: v roce 2005 vydala společnost ATi grafickou kartu Radeon X1300, kterou v roce 2006 reinkarnovala jako Radeon X1300 XT. Tento nový model již obsahoval jádro z výkonnějšího modelu Radeon X1650 Pro (2006).
Tam, kde je hvězdička (*), kartu nevlastním, ale některé modely jdou přetaktovat na podobnou, někdy i stejnou úroveň jako ony podobné modely. Do tabulky jsem nedával kartu 3dfx Voodoo 5 5500 a ta vyšla 06/2000.
Grafiky v letech do slotu AGP | |||
nVidia | ATi | ||
1999 | 10 / GeForce 256 SDR | 08 / ATI Rage 128 Pro | |
12 / GeForce 256 DDR | |||
nVidia | ATi | KYRO | |
2000 |
06 / GeForce2 MX | ||
04 / GeForce2 GTS | 06 / Radeon 7200 SDR | 06 / Prophet 4000XT 32MB | |
08 / GeForce2 Ultra | 04 / Radeon 7200 DDR | 06 / Prophet 4000XT 64MB | |
nVidia | ATi | KYRO | |
2001 |
03 / GeForce2 MX200 | 02 / Radeon 7000 | |
03 / GeForce2 MX400 | 12 / Radeon 7500 | 03 / Prophet 4500XT 32MB | |
10 / GeForce2 Ti | 03 / Prophet 4500XT 64MB | ||
02 / GeForce3 | 08 / Radeon 8500 | ||
10 / GeForce3 Ti 200 | |||
10 / GeForce3 Ti 500 | |||
nVidia | ATi | ||
2002 |
02 / GeForce4 MX 420 | ||
02 / GeForce4 MX 440 | 07 / Radeon 9000 | ||
02 / GeForce4 MX 460 | 07 / Radeon 9000 Pro | ||
02 / GeForce4 Ti 4200 | 02 / Radeon 8500LE | ||
02 / GeForce4 Ti 4400 | 10 / Radeon 9500 | ||
02 / GeForce4 Ti 4600* | 08 / Radeon 9700* | ||
nVidia | ATi | ||
02 / GeForce4 Ti 4800 SE | 10 / Radeon 9100 | ||
2003 |
03 / GeForce FX 5200 | 05 / Radeon 9200 | |
03 / GeForce FX 5600 | 10 / Radeon 9600 PRO | ||
03 / GeForce FX 5600 XT | 10 / Radeon 9550 | ||
10 / GeForce FX 5700 | 10 / Radeon 9600 TX | ||
10 / GeForce FX 5700 Ultra | 10 / Radeon 9600 XT | ||
03 / GeForce FX 5800* | |||
05 / GeForce FX 5900 XT | 03 / ATI Radeon 9800PRO | ||
10 / GeForce FX 5900 Ultra* | 10 / ATI Radeon 9800XT* | ||
nVidia | ATi | ||
2004 |
08 / GeForce 6600 | 09 / ATI Radeon X700 | |
08 / GeForce 6600 GT | 09 / ATI Radeon X700 Pro | ||
07 / GeForce 6800 LE | 10 / Radeon X800 SE* | ||
11/ GeForce 6800 | 12 / Radeon X800 XT | ||
04 / GeForce 6800 GT | 05 / Radeon X800 XT Platinum | ||
04 / GeForce 6800 Ultra | 12 / Radeon X850 XT Platinum | ||
nVidia | ATi | ||
2005 | 04 / GeForce 6200 | 10 / ATI Radeon X1300 LE | |
04 / GeForce 6200 GE | 10 / ATI Radeon X1300 | ||
04 / GeForce 6600 LE | 10 / Radeon X1600 Pro | ||
09 / GeForce 6800 XT | 11 / Radeon X800 GT | ||
nVidia | ATi | ||
2006 | 05 / GeForce Go 7300 GT | 08 / Radeon X1300 XT* | |
03 / GeForce Go 7600 GS | 08 / Radeon X1650 Pro | ||
03 / GeForce Go 7600 GT | 10 / Radeon X1650 Pro DDR3 | ||
02 / GeForce Go 7800 GS | 10 / Radeon X1950 Pro | ||
05 / GeForce Go 7900 GS | 10 / Radeon X1950 XT* |
Final Reality
Pochází z roku 1997, tudíž je opravdu starý. Jeho rozlišení je pevné 640x480 a 16-bit barev. Podpora zahrnuje DirectX 5 a vyšší verze, což zvládají i 3D grafiky z roku 1996.
Test Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality Test - Robots |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 211.3 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 211.0 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 200.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 187.2 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 180.1 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 176.5 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 176.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 173.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 173.3 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 169.5 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 164.6 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 163.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 163.3 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 152.3 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 154.7 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 142.0 |
Test City Scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality Test - City Scene |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 313.6 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 297.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 269.8 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 259.6 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 256.9 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 256.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 255.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 250.5 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 228.6 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 214.6 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 214.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 207.5 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 204.5 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 188.1 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 186.4 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 176.1 |
3D Mark 99 MAX
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race - ukazuje, jak může být létání v koridoru svou rychlostí adrenalinová záležitost.
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 273.2 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 271.8 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 257.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 249.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 248.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 246.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 226.9 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 224.4 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 216.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 197.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 187.0 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 182.3 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 167.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 144.9 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 130.6 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 115.6 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 107.4 |
Test: Game 2 - First Person - simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 209.7 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 203.3 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 202.6 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 189.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 186.8 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 182.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 173.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 171.2 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 169.4 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 166.5 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 160.4 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 159.3 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 158.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 155.3 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 135.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 130.8 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 124.8 |
3D Mark 2000
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 215.7 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 215.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 216.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 208.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 206.6 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 190.4 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 174.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 162.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 114.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 93.4 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 77.3 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 74.9 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 71.3 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 42.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 41.8 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 38.1 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 37.6 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 129.5 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 128.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 123.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 123.7 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 122.3 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 122.3 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 117.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 118.2 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 117.3 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 113.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 110.9 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 108.7 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 89.9 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 86.5 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 81.6 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 79.1 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 61.0 |
3D Mark 2001 SE
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2003 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 94.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 92.5 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 91.6 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 90.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 89.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 87.7 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 86.7 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 86.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 80.3 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 73.6 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 58.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 54.8 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 53.9 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.7 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 25.8 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 25.0 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 22.3 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 224,1 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 220.7 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 207.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 204.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 193.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 153.5 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 131.3 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 127.6 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 109.5 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 89.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 85.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 57.1 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.7 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.4 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 26.3 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 19.0 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 19.0 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 125.0 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 124.3 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 124.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 120.3 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 116.2 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 115.5 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 110.3 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 110.1 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 109.1 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 100.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 75.6 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.4 | |
nVidia GeForce2 Ultra | 2000 | 250 MHz | 460 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 57.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 43.3 | |
3dfx Voodoo5 5500 | 2000 | 166 MHz | 166 MHz | 64 MB / SDR | 128 bit / AGP | 32.4 | |
nVidia GeForce2 MX 400 | 2001 | 200 MHz | 200 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 30.6 | |
nVidia GeForce2 MX | 2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB / SDR | 128 bit / AGP | 27.5 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 188.9 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 188.4 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 168.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 91.1 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 84.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 57.7 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.0 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 46.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.0 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 36.6 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 29.2 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 21.2 |
3D Mark 2003
Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 2003. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 295.0 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 279.7 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 272.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 223.4 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 207.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 159.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 150.8 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 138.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 123.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 115.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 95.1 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 77.0 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 61.5 |
Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 102.1 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 98.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 89.8 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 41.0 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.7 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 36.8 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 25.6 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 22.3 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 17.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 17.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 14.2 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.4 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 7.3 |
Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ a typ | FPS | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 83.8 | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 76.9 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 73.9 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 36.4 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 33.8 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 32.2 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 21.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 21.0 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 15.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 13.5 | |
ATi Radeon 9250 | 2004 | 239 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.9 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 7.3 |
Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.
3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ a typ | FPS | |
ATi Radeon X850 XT PE | 2004 | 540 MHz | 1180 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 81.7 | |
nVidia GeForce 6800 GT OC | 2004 | 416 MHz | 1060 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 71.6 | |
nVidia GeForce 6800 GT | 2004 | 350 MHz | 1000 MHz | 256 MB / DDR3 | 256 bit / AGP | 62.4 | |
ATi Radeon 9800 Pro (OC XT) | 2003 | 412 MHz | 730 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 40.6 | |
ATi Radeon X700 | 2004 | 400 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 40.1 | |
ATi Radeon 9800 Pro | 2003 | 380 MHz | 680 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.4 | |
ATi Radeon 9500 Pro | 2002 | 275 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 21.2 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 19.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.1 | |
nVidia GeForce 6200 | 2005 | 350 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR2 | 32 bit / AGP | 13.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 11.6 |
Serious Sam: The Second Encountern
DOOM, DOOM, DOOM!!!
Komentáře