Diamond Fire GL 1000 PRO používá grafický čip od 3DLabs Permedia 2 3D z roku 1997 a je chlazena malým pasivním chladičem. Obraz v 3D Marcích byl bohužel s chybami a její prodejní dobovou cenu se mi nepodařilo zjistit.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 1997 |
Kódové označení jádra: | NVP4020 |
Připojení přes: | AGP 1x |
Jádro vyrobeno technologii: | 350nm |
Frekvence jádra: | 83MHz |
Pixel Pipeline: | 1 |
TMU Per Pipeline: | 1 |
Pixel Fillrate: | 83 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 83 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 5 |
Velikost pamětí: | 8MB |
Frekvence pamětí: | 83MHz |
Typ paměti: | SG-RAM |
Šířka sběrnice: | 64-bit |
Šířka pásma pamětí: | 1328 MB/s |
V tabulce je moje měření výkonu ve 3D Mark, které si můžete s podobnou grafickou kartou porovnat a zároveň se výsledky pokusit překonat.
Final Reality | ||||
640×480 | ||||
Overall score | 9.93 | 3D Marks | ||
3D Performace | 5.09 | 3D Marks | ||
Robots | 82.68 | FPS | ||
City scene | 103.85 | FPS |
3D Mark 1999 – 16-bit | ||||
Default | – | 1024×768 | ||
Final Score | 1307 | – | 947 | 3D Marks |
Game 1 – Race | 15.8 | – | 11.6 | FPS |
Game 2 – First Person | 11.2 | – | 8.0 | FPS |
3D Mark 1999 – 32-bit | ||||
1024×768 | – | 1280×1024 | ||
Final Score | 860 | – | 3D Mark | |
Game 1 – Race | 10.8 | – | FPS | |
Game 2 – First Person | 7.1 | – | FPS |
3D Mark 2000 – 16bit | ||||
800×600 | – | Default | ||
Final Score | 641 | – | 462 | 3D Marks |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 3.8 | – | 2.8 | FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail | 8.7 | – | 6.7 | FPS |
3D Mark 2000 – 32-bit | ||||
1024×768 | – | 1280×1024 | ||
Final Score | 419 | – | 3D Marks | |
Game 1 – Helicopter – High Detail | 2.5 | – | FPS | |
Game 2 – Adventure – High Detail | 5.9 | – | FPS |
Výsledky v default
Komentáře