Sparkle nVidia GeForce2 MX PCI byla uvedena v červnu 2000 jako cenově dostupnější varianta high-endových modelů GeForce2 GTS a GeForce2 Ultra. Byla navržena tak, aby přinesla architekturu NV15 do nižší cenové hladiny, čímž měla konkurovat kartám jako ATi Radeon 7200 SDR nebo starším modelům 3dfx Voodoo3. Jejím hlavním cílem bylo nabídnout moderní technologie, jako hardwarovou T&L jednotku, při nižších nákladech a spotřebě, což ji činilo ideální volbou pro mainstreamové hráče a OEM výrobce.
GeForce2 MX byla postavena na NV11, což byla osekaná verze NV15. Hlavním kompromisem bylo použití pouze dvou renderovacích pipeline namísto čtyř, které měly modely GTS a Ultra. Přesto si karta ponechala dvě texturovací jednotky na pipeline, což znamenalo, že v situacích, kdy bylo potřeba multitexturing, nebyla ztráta výkonu tak dramatická. Takt jádra byl 175 MHz a paměti SDR na 166 MHz a zde mají třeba frekvenci 183 MHz. Díky nižším nárokům na chlazení a spotřebu byla pasivně chlazená a energeticky úsporná.
Ve hrách jako Quake III Arena, Unreal Tournament nebo Need for Speed: Porsche Unleashed podávala dostatečný výkon pro nižší a střední rozlišení, ale ve vyšších nastaveních už byl znát propad oproti GTS. Jejím jediným konkurentem od ATI byl Radeon 7200 SDR – obě karty měly podporu hardwarového T&L, což bylo u některých novějších her významné. Radeon SDR nabízel lepší obrazovou kvalitu a efektivnější práci s pamětí díky technologii HyperZ, a díky tomu byl rychlejší než GeForce2 MX. 3dfx Voodoo3 ze stejné cenové skupiny už v té době začínalo zastarávat a v novějších titulech zaostávalo, zejména kvůli chybějící podpoře 32bitových textur.
Celkově byla GeForce2 MX skvělou volbou pro mainstreamové hráče, kteří hledali levnou a úspornou kartu s podporou tehdejších moderních technologií. Oproti GTS a Ultra byla výrazně levnější, ale současně poskytovala slušný výkon pro hry té doby. V roce 2001 už ale začala zastarávat s příchodem GeForce3 a ATi Radeon 7500, které přinesly pokročilejší technologie a vyšší výkon. I tak si MX získala obrovskou popularitu a díky své ceně a dostupnosti se stala jednou z nejprodávanějších grafik své generace.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2000 |
Obecný název jádra: |
GeForce2 MX |
Kódové označení jádra: | NV11 |
Připojení přes: | PCI |
Jádro vyrobeno technologii: | 180nm |
Frekvence jádra: | 175MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 4 |
Vertex Shaders: | 350 MPixel/s |
Pixel Shaders: | 700 MTexel/s |
Podpora DirectX: | Verze 7 |
Velikost pamětí: | 32MB |
Frekvence pamětí: | 166MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 166MHz |
Typ paměti: | SD-RAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 2656 MB/s |
Karta výsledky v tabulkách nemá, ale byly by podobné jako její sestry AGP.
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
Výkon grafické karety 3dfx Voodoo5 5500 byl testován na procesoru AMD Athlon 3000+ přetaktováním na 2,3 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows Millennium.
- Ovladače
- nVidia 71.89
- ATi Catalyst 6.04
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | |||
2001 |
nVidia | ATi | KYRO+3dfx+Matrox |
04 / GeForce Quadro | |||
06 / GeForce2 MX | 06 / Radeon 7200 SDR | 09 / Matrox G450 | |
04 / GeForce2 GTS | 06 / Radeon 7200 DDR | 08 / Prophet 4000XT | |
08 / GeForce2 Ultra | 09 / Voodoo5 5500 |
Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.
Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality: Test: Robots (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 653.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 450.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 433.7 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 415.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 382.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 380.0 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 130.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 72.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
x480/16)
Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality: Test: City scena (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 829.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 626.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 619.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 614.4 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 606.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 595.7 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 160.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 32.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 58.7 |
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race je rychlý závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 235.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 184.9 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 174.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 138.6 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 130.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 123.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 99.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 96.0 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 61.6 |
Test: Game 2 - First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 241.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 201.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 170.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 160.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 149.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 119.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 56.0 |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 54.8 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 50.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 38.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 37.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 13.3 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 152.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 87.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 84.2 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 62.2 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 30.4 |
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 26.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.5 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 24.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 11.4 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 51.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 38.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 35.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 32.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 19.1 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 7.3 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 41.5 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 38.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 29.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 11.9 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 240.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 174.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 171.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 155.7 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 145.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.2 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 98.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 60.5 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 204.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 146.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.6 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 116.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 99.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 97.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 41.5 |
Kingpin: Life of Crime: - 1999
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 265.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 183.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 156.9 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 151.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 140.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 127.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 117.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 112.7 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 59.5 |
Kingpin: Life of Crime - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 179.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 131.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 112.2 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 106.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 88.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 83.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 79.0 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 38.8 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Bilinear) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 221.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 164.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 104.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 102.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 93.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 79.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 71.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.9 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 30.3 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 153.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 109.1 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 77.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 74.0 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 73.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 66.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.8 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (DXT Compressed) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 180.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 135.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.1 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 92.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 70.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.4 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.3 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 125.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 88.5 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 68.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.1 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 19.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 11.0 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Normal) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 195.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 144.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 86.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 86.2 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 82.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 74.4 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 22.2 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 130.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 93.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 69.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 64.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 53.2 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 17.3 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 48.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 34.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 9.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 5.9 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 31.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 20.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 18.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 10.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 9.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 56.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 34.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 13.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 39.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 26.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 24.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.5 |
To tady držím v ruce, už sem si koupil mysim aji nějaký jiný :))
Tuto ne, nevím kde sem splašil, první sem měl ATI Rage XL tu tady taky mám 4mb tuším bez chladiče 🙂