nVidia GeForce4 Ti 4800 SE byla poslední verzí řady GeForce4 Ti, která dorazila na trh na začátku roku 2003. Tato karta vycházela z jádra NV25 a v podstatě šlo o přeznačenou verzi staršího modelu GeForce4 Ti 4400. GPU běželo na stejné frekvenci 275 MHz, ale paměti měly nižší efektivní takt 513 MHz oproti původním 550 MHz u Ti 4400, což vedlo k mírnému poklesu výkonu. Hlavní změnou u modelů Ti 4800 a Ti 4800 SE byla podpora AGP 8x, což však v praxi nepřineslo žádný reálný výkon navíc. Šlo spíše o marketingový tah, který měl prodloužit životnost starší architektury.
GeForce4 Ti 4800 SE si zachovala stejnou architekturu jako předchozí modely, tedy čtyři pixel pipeline s dvoutexturovými jednotkami na každé z nich, což umožňovalo vykreslit až osm textur za takt. Nechyběla podpora DirectX 8.1 a OpenGL 1.3, což bylo tehdy stále dostatečné pro většinu her.
V době svého uvedení mohla GeForce4 Ti 4800 SE stále nabídnout solidní výkon pro hráče, kteří nechtěli investovat do high-end modelů. Na druhou stranu byla zbytečná pro majitele starších karet, jako byla GeForce4 Ti 4200 nebo vyšší modely z roku 2002, protože nepřinášela žádný zásadní posun ve výkonu. Ve starších hrách si vedla dobře, ale s příchodem novějších titulů stále více zaostávala, především kvůli absenci podpory DirectX 9. Výsledný obraz byl sice dostatečně plynulý (v klidu nad 30 FPS), ale vizuální zážitek byl chudší.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2003 |
Obecný název jádra: |
GeForce4 Ti 4400 |
Kódové označení jádra: | NV28 |
Připojení přes: | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 150 nm |
Frekvence jádra: | 275 MHz |
Pixel Pipeline: | 4 |
TMU Per Pipeline: | 8 |
Vertex Shaders: | 2 |
Pixel Shaders: | 4 |
Pixel Fillrate: | 1100 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 2200 MTexel/s |
Podpora DirectX: | Verze 8.1 |
Velikost pamětí: | 64 MB |
Frekvence pamětí: | 256 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 513 MHz |
Typ paměti: | DD-RAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 8208 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
- Ovladače
- nVidia 71.89 + 93.71 pro FX 5900 Ultra
- ATi Catalyst 6.04 pro ATi Radeon 9100
- ATi Catalyst 6.12 pro ATi Radeon 9600 a 9800
*- Grafickou kartu nevlastním, a proto ji urputně sháním.*
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | ||
2003 |
nVidia | ATi |
02 / GeForce4 Ti 4800 SE | 10 / Radeon 9100 | |
03 / GeForce FX 5200 | 05 / Radeon 9200 | |
03 / GeForce FX 5600 | 10 / Radeon 9600 | |
10 / GeForce FX 5600 XT | 10 / Radeon 9550 | |
10 / GeForce FX 5700 | 10 / Radeon 9600 TX | |
10 / GeForce FX 5700 Ultra | 10 / Radeon 9600 XT | |
03 / GeForce FX 5800* | ||
05 / GeForce FX 5900 XT | 03 / ATI Radeon 9800PRO | |
10 / GeForce FX 5900 Ultra | 10 / ATI Radeon 9800XT* |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 281.5 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 230.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 214.2 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 199.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 176.1 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 164.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 164.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 132.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 113.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 92.3 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 75.2 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 73.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 66.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 59.3 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 203.1 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 202.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 198.7 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 183.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 181.5 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 169.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 167.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 159.4 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 154.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 138.8 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 133.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 133.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 132.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 114.6 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 107.9 |

Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 10/2003 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 182.9 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 175.3 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 159.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 153.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 139.9 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 127.2 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 121.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 104.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 91.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 79.4 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 73.3 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 45.7 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 214.1 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 197.2 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 194.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 173.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 153.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.9 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 127.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 109.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 104.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 94.0 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 78.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 67.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 65.3 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 57.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 53.6 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 208.3 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 196.2 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 182.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 158.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 155.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.9 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 125.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 116.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 114.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 99.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 84.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.3 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.1 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 67.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 56.4 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 105.0 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 88.2 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 84.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 73.2 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 56.4 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 50.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 47.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 36.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 32.5 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 23.9 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 23.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 22.6 |

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 10/2003. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 252.6 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 241.7 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 213.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 183.3 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 178.3 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 155.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 138.6 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 132.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 127.6 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 105.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 97.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 86.6 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 82.5 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 78.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 59.7 |
Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 45.4 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 38.3 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.4 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 21.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 18.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 17.2 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 12.5 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 12.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 8.5 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.7 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.6 |
Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 37.9 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 35.3 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 32.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 24.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 21.3 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 20.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 15.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.3 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.2 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 11.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.6 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.1 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 7.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 6.9 |
Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.
3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 38.8 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.4 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 33.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 31.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 26.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 22.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 19.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 15.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 12.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 9.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 8.0 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | N/A |

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu s podporou DirectX 9.0c. Benchmark podporuje Shader Model 2.0 i 3.0, co se týče pixel a vertex shaderů, lze je spustit v módech 2.x (2_0, 2_a, 2_b) nebo 3.0.
Test: Game 1 - Return To Proxycon je scéna, která v testu představuje futuristické prostředí s boji uvnitř vesmírné stanice, kde se využívá dynamické osvětlení a stíny a také je zde plno odletujících částic.
3D Mark 2005: Test: Game 1 - Return To Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 13.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.6 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 6.6 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 4.7 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 3.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 2.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 2.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 0.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 0.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 0.9 |
Test: Game 2 - Firefly Forest je navržen tak, aby otestoval schopnost grafické karty vykreslovat komplexní scény s pokročilými efekty osvětlení a vegetace. Test obsahuje bujnou lesní scénu s mnoha stromy, rostlinami a párem světlušek, které vrhají dynamické stíny a osvětlují scénu.
3D Mark 2005: Test: Game 2 - Firefly Forest (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 8.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.2 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 5.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 4.6 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 3.8 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 3.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 2.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 2.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 0.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 0.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 0.8 |
Test: Game 3 - Canyon Flight simuluje let úzkým kaňonem s dynamickým osvětlením, realistickými texturami a detailní geometrií.
3D Mark 2005: Test: Game 3 - Canyon Flight (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 13.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.3 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 6.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 6.6 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 5.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 4.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 3.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 2.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 1.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.5 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 361.9 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 322.4 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 309.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 248.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 231.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 218.5 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 190.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 166.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 160.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 143.7 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 136.9 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 125.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 117.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 10/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 115.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 03/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 82.0 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 182.9 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 181.2 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 176.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 116.3 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 114.1 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 107.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 100.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 79.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 74.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 67.5 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 66.2 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 61.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 59.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 52.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 32.7 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 329.7 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 322.5 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 321.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 295.4 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 267.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 255.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 242.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 237.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 204.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 179.2 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 167.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 161.8 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 161.2 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 134.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 118.0 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 240.4 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 226.7 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 219.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 187.1 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 134.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 121.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 116.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 111.6 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 94.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 81.1 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 75.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 74.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.5 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 62.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 48.8 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 130.6 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 117.0 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 104.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 87.7 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 83.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 67.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 61.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 61.2 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 60.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 59.4 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.6 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 44.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 32.0 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 157.1 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 138.4 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 123.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 116.6 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 99.0 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 90.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 88.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 84.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 67.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 66.1 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 53.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.3 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 39.1 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 176.1 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 175.0 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 158.5 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 157.6 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.6 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 128.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 124.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 89.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 81.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.3 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 62.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.5 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 53.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 51.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 41.6 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 103.1 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 98.4 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 84.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 59.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 57.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 38.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 38.1 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 37.7 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 28.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 27.1 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 26.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 26.6 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 19.5 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Low) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 178.3 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 167.1 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 162.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 144.4 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 142.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 132.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 127.5 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 122.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 97.4 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 93.6 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 93.4 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 88.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.6 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 63.3 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 51.5 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 98.3 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 93.3 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 82.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 69.2 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 63.9 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 47.4 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 42.5 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 38.0 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 33.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 29.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 23.1 |
DOOM 3 - 2005
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 82.4 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 75.4 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 64.2 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 48.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 46.9 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 44.1 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 34.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 33.7 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 31.5 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 30.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 23.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 20.1 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 17.6 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 15.5 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 14.1 |
DOOM 3 - 2005
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Ultra) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 10/2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 39.5 |
![]() |
ATi Radeon 9800 Pro | 03/2003 | 378 MHz | 676 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 37.5 |
![]() |
nVidiaGeForce FX 5900 XT | 05/2003 | 390 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 32.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 10/2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 24.7 |
![]() |
ATi Radeon 9600 TX | 10/2003 | 297 MHz | 540 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 22.8 |
![]() |
ATi Radeon 9600 XT | 10/2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 21.5 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 | 03/2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 18.0 |
![]() |
ATi Radeon 9600 | 10/2003 | 324 MHz | 364 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 16.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5700 | 10/2003 | 425 MHz | 500 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 16.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 230 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 12.8 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5200 | 03/2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 11.5 |
![]() |
nVidia GeForce4 4800 SE | 02/2003 | 275 MHz | 513 MHz | 64 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.9 |
![]() |
nVidia GeForce FX 5600 XT | 10/2003 | 235 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 64 bit / AGP | 9.3 |
![]() |
ATi Radeon 9200 | 05/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.5 |
![]() |
ATi Radeon 9100 | 10/2003 | 250 MHz | 400 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.1 |
Komentáře