Karta neznámého výrobce, která používá grafický čip z rodiny RIVA TNT2, jenž vyrobila společnost nVidia. Písmenko M v názvu modelu karty říká, že jde o verzi M64, což indikuje jen 64-bitovou sběrnici, na kterou je napojena videopaměť, přičemž jde o rychlejší variantu s čipem NV5. U většiny těchto modelů byla nastavena frekvence jádra na 125MHz, ale zde má 135MHz a dokonce s pasivním chlazením. Výrobce je neznámý, ale BIOS má z roku 2001 a na sobě dokonce štítek s rokem 2003. Tím pádem i čtyři roky po vydaní se očividně stále vyráběly anebo aspoň prodávaly. Cena, za kterou se prodávaly s tímto jádrem na konci roku 1999, byla okolo 2799,-Kč a časem byla samozřejmě o dost nižší, když se stávala konkurenceneschopnou.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
1999 |
Obecný název jádra:
|
RIVA TNT2 M64 |
Kódové označení jádra: |
NV5M64 |
Připojení přes: |
AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: |
250nm |
Frekvence jádra: |
135MHz |
Pixel Pipeline: |
2 |
TMU Per Pipeline: |
2 |
Vertex Shaders: |
270 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
270 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 6 |
Velikost pamětí: |
32MB |
Frekvence pamětí: |
135MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
135MHz |
Typ paměti: |
SD-RAM |
Šířka sběrnice: |
64-bit |
Šířka pásma pamětí: |
1080 MB/s |
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz |
3D Mark 1999: |
6616 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
2041 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
881 |
3D marks |
Kingpin – 1024×768/16 |
30.2 |
FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 |
30.7 |
FPS |
Unreal Gold – 1024×768/16 |
24.4 |
FPS |
3DMark 1999 – default |
Game 1 – Race: |
69.9 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
62.8 |
FPS |
3DMark 2000 – default |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
12.3 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
29.3 |
FPS |
3DMark 2001 – default
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
9.6 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
7.3 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
7.4 |
FPS |
Komentáře