Neznámý výrobce grafické karty GF MX4000 pochází z rodiny GeForce4 a jde o jádro MX4000. Technologicky to byl krok zpět na stromy, co se týče podpory ve hrách a je to na svoji dobu spíše už jen zobrazovač. Karta má pouze pasivní chlazení. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely na v roce 2003, byla okolo 1000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2003 |
Obecný název jádra:
|
GeForce4 MX4000 |
Kódové označení jádra: |
NV18 |
Připojení přes: |
AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: |
150nm |
Frekvence jádra: |
275MHz |
Pixel Pipeline: |
2 |
TMU Per Pipeline: |
4 |
Pixel Fillrate: |
550 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
1100 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 7 |
Velikost pamětí: |
64MB |
Frekvence pamětí: |
160MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
320MHz |
Typ paměti: |
DD-RAM |
Šířka sběrnice: |
32-bit |
Šířka pásma pamětí: |
1280 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
1724 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
938 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
931 |
3D marks |
Kingpin – 1024×768/16 |
32.6 |
FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 |
37.3 |
FPS |
Unreal Gold – 1024×768/32/max |
5.6 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
17.7 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
16.8 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
6.1 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
14.0 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
8.9 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
8.6 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
7.8 |
FPS |
Komentáře