ATI Radeon 9800PRO používá GPU od bývalé společnosti ATI, kterou v roce 2006 koupila firma AMD a má označením Radeon 9800PRO. Kartu chladí aktivní chlazení, které stále funguje, ale moc tedy nestíhá ji udržet studenou. Jelikož po ukončení testů, jsem se málem spálil, protože byla hrozně horká a to nebyla v PC skříni. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely na začátku roku 2004, byla okolo 12000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2003 |
Obecný název jádra:
|
Radeon 9800PRO |
Kódové označení jádra: |
RV350 |
Připojení přes: |
AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: |
150nm |
Frekvence jádra: |
378MHz |
Pixel Pipeline: |
8 |
TMU Per Pipeline: |
8 |
Vertex Shaders: |
4 |
Pixel Shaders: |
8 |
Pixel Fillrate: |
3024 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
3024 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 9 |
Velikost pamětí: |
128MB |
Frekvence pamětí: |
338MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
676MHz |
Typ paměti: |
DD-RAM |
Šířka sběrnice: |
256-bit |
Šířka pásma pamětí: |
21632 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: – 60FPS |
6024 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
18131 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
17167 |
3D marks |
3D Mark 2003: |
4011 |
3D marks |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
45 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
110 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
48 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
60.4 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
60.1 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
164.2 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
142.6 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
123.4 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
148.2 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
139.9 |
FPS |
Game 4 – Nature: |
82.8 |
FPS |
3DMark 2003 – default
|
Wing of Fury: |
231.9 |
FPS |
Battle of Proxycon: |
37.6 |
FPS |
Trolls Lair: |
15.1 |
FPS |
Mother Nature: |
5.6 |
FPS |
Komentáře