Asus V3000ZX

Asus V3000ZX pochází z rodiny RIVA 128, která má na sobě malý pasivní chladič a ten se naštěstí moc nezahřívá. Označení karty ZX říká, že by mělo jít o novější čip, než jen samotné 128 bez písmen, které vyšlo v roce 1997. Ovšem jelikož RIVA 128 byla na svoji dobu obstojně výkonná, tak z pohledu parametrů RIVA 128ZX z roku 1998 je v podstatě to samé, jen místo 4MB nese 8MB video paměti. Obě verze nesou i stejné označení jádra NV3. Z nějakého neznámého důvodu, se mi nepodařilo spustit hry Quake 2 + Kingpin a na vině asi bude zřejmě špatné OpenGL. Někdy později se tomu chci věnovat víc a rozchodit to. Cena, za kterou se prodávala v polovině roku 1998, byla okolo 5200,-Kč bez DPH a později byla levnější.

PARAMETRY
Uvedeno na trh: 1998
Název jádra: NV3
Připojení přes: AGP
Jádro vyrobeno technologii: 350nm
Frekvence jádra: 100MHz
Pixel Pipeline: 1
TMU Per Pipeline: 1
Pixel Fillrate: 100 MPixel/s
Texel Fillrate: 100 MTexel/s
Podpora DirectX: Verze 5
Velikost pamětí: 8MB
Frekvence pamětí: 100MHz
Efektivní taktování pamětí: 100MHz
Typ paměti: SG-RAM
Šířka sběrnice: 128-bit
Šířka pásma pamětí: 1600 MB/s
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz
3D Mark 1999: 1318 3D marks
3D Mark 2000: 580 3D marks
3D Mark 2001: 262 3D marks
Forsaken – 1024×768/16 48.1 FPS
Final Reality – Robots 46.7 FPS
Unreal Gold – 1024×768/16 10.2 FPS
3DMark 1999 – default
Game 1 – Race: 28.1 FPS
Game 2 – First Person: 8.6 FPS
3DMark 2000 – default
Game 1 – Helicopter – High Detail: 1.1 FPS
Game 2 – Adventure – High Detail 4.0 FPS
3DMark 2001 – default
Game 1 – Car Chase – High Detail: 1.1 FPS
Game 2 – Dragothic – High Detail: 0.7 FPS
Game 3 – Lobby – High Detail: 4.5 FPS

 

2 komentářů

Vložit komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *