Voodoo 3 2000 SGR pochází z rodiny 3DFX Voodoo3, která na sobě snad měla pasivní chladič, jenž zřejmě upadl a byl nahrazen jiným. Výkon má podobný jako všechny modely 2000 ve verzi PCI anebo AGP. A není se čemu divit, neboť i kdyby byla karta AGP, tak ho vlastně plně nepodporuje, především postrádá funkci DIME (Direct Memory Execute). Tato vychytávka má přímý přístup do paměti samotného počítače, tam může odkládat textury, co se nevešly do paměti videokarty bez zatížení procesoru. Cena, za kterou se prodávala v polovině roku 1999, byla okolo 4300,-Kč bez DPH a později byla i o dost nižší.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
1999 |
Obecný název jádra:
|
Voodoo3 2000 |
Kódové označení jádra: |
Avenger |
Připojení přes: |
AGP |
Jádro vyrobeno technologii: |
250nm |
Frekvence jádra: |
143MHz |
Pixel Pipeline: |
1 |
TMU Per Pipeline: |
2 |
Vertex Shaders: |
143 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
286 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 6 |
Velikost pamětí: |
16MB |
Frekvence pamětí: |
143MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
143MHz |
Typ paměti: |
SG-RAM |
Šířka sběrnice: |
128-bit |
Šířka pásma pamětí: |
2288 MB/s |
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz |
3D Mark 1999: |
5822 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
3031 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
1956 |
3D marks |
Kingpin – 1024×768/16 |
61.4 |
FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 |
71.6 |
FPS |
Unreal Gold – 1024×768/16 |
39.8 |
FPS |
3DMark 1999 – default |
Game 1 – Race: |
60.8 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
55.8 |
FPS |
3DMark 2000 – default |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
17.9 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
34.8 |
FPS |
3DMark 2001 – default
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
10.3 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
13.1 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
20.0 |
FPS |
Komentáře