3dfx Voodoo4 4500 byla uvedena na trh na podzim roku 2000 a představovala pokus společnosti 3dfx udržet se na vysoce konkurenčním trhu grafických karet, tentokrát v mainstreamovém a budgetovém segmentu. Byla postavena na jednom čipu nové generace VSA-100 (Voodoo Scalable Architecture), zatímco její výkonnější a dražší sestra, Voodoo5 5500, používala tyto čipy dva v režimu SLI na jedné kartě. Konkurence v té době byla drtivá – Nvidia dominovala s řadou GeForce 2 (od levné MX až po výkonné GTS/Pro/Ultra) a ATI úspěšně útočila se svou první generací karet Radeon.
Architektura VSA-100 přinesla několik dlouho očekávaných vylepšení. Konečně nabídla nativní podporu pro 32bitové barvy v 3D renderování a podporu pro větší textury (až 2048×2048), což byly výrazné limity předchozí Voodoo3. Hlavním lákadlem nové architektury byla technologie T-Buffer, která umožňovala hardwarově akcelerované efekty jako Full-Scene Anti-Aliasing (FSAA – konkrétně Rotated Grid FSAA 2x a 4x), motion blur nebo depth of field. Voodoo4 4500 byla typicky osazena 32 MB SDR paměti na 128bitové sběrnici a běžela na frekvenci 166 MHz pro jádro i paměti – tedy stejných taktech jako starší Voodoo3 3000. Bohužel, čip byl stále vyráběn starším 250nm procesem a co bylo klíčové – postrádal hardwarovou jednotku pro Transform & Lighting (T&L), kterou konkurence od Nvidie (od první GeForce 256) a ATI (od prvního Radeonu) již měla.
Výkonnostně byla Voodoo4 4500 spíše zklamáním. Často byla jen o málo rychlejší než předchozí generace Voodoo3 a výrazně zaostávala za konkurenčními kartami jako Nvidia GeForce 2 MX (která byla často levnější a výkonnější) a zejména GeForce 2 GTS nebo ATI Radeon SDR/DDR. Absence hardwarové T&L jednotky znamenala, že ve hrách, které tuto funkci využívaly, byla veškerá zátěž geometrických výpočtů přenášena na CPU, zatímco konkurence dokázala procesoru výrazně ulevit. Jedinou oblastí, kde Voodoo4 4500 mohla zazářit, byla kvalita obrazu díky hardwarovému FSAA. Nabízela viditelně hladší hrany než konkurence při srovnatelném výkonnostním propadu (zapnutí FSAA ale samozřejmě výkon citelně snížilo, zejména 4x režim byl na jediný VSA-100 čip velmi náročný). Výkon v Glide API zůstal silný, ale význam tohoto rozhraní postupně klesal ve prospěch DirectX a OpenGL.
Voodoo4 4500 se tak ocitla ve velmi složité pozici. Přišla pozdě, s architekturou, která sice přinesla některé zajímavé funkce (FSAA), ale postrádala klíčovou technologii (T&L) a byla vyráběna zastaralým procesem. Její výkon nestačil na konkurenci a ani relativně příznivá cena jí nedokázala zajistit úspěch. Krátce po jejím uvedení společnost 3dfx vyhlásila bankrot a její aktiva odkoupila Nvidia, což znamenalo konec vývoje ovladačů (ačkoliv komunita později vytvořila neoficiální verze).
Dnes je 3dfx Voodoo4 4500 vnímána jako symbol úpadku kdysi dominantní společnosti. Pro sběratele hardwaru má svou hodnotu jako jedna z posledních karet 3dfx a ukázka technologie VSA-100 v její nejzákladnější podobě. Její praktické využití v retro sestavách je omezené – zajímavá může být pro experimenty s FSAA v dobových hrách nebo pro zajištění kompatibility s Glide, ale pro celkový výkon je většinou lepší volbou konkurenční GeForce 2 nebo Radeon z téže doby.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2000 |
Obecný název jádra: |
VSA-100 |
Kódové označení jádra: | Napalm |
Připojení přes: | AGP 4x |
Jádro vyrobeno technologii: | 250 nm |
Frekvence jádra: | 166 MHz |
Pixel Pipeline: | 2 |
TMU Per Pipeline: | 2 |
Vertex Shaders: | 0 |
Pixel Shaders: | 0 |
Pixel Fillrate: | 334 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 334 MTexel/s |
Podpora DirectX: | Verze 7 |
Velikost pamětí: | 32 MB |
Frekvence pamětí: | 166 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 166 MHz |
Typ paměti: | SDRAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 2656 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2. Výjimku tvoří 3dfx Voodoo4 4500 a tu jsem testoval pod Windows Millennium.
Výkon grafické karety 3dfx Voodoo5 5500 byl testován na procesoru AMD Athlon 3000+ přetaktováním na 2,3 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows Millennium.
- Ovladače
- nVidia 71.89
- ATi Catalyst 6.04
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | |||
2001 |
nVidia | ATi | KYRO+3dfx+Matrox |
04 / GeForce Quadro | |||
06 / GeForce2 MX | 06 / Radeon 7200 SDR | 09 / Matrox G450 | |
04 / GeForce2 GTS | 06 / Radeon 7200 DDR | 08 / Prophet 4000XT | |
04 / GeForce2 GTS | 09 / Voodoo4 4500 | ||
08 / GeForce2 Ultra | 09 / Voodoo5 5500 |
Test pochází z roku 1997, je tedy staršího data a hodí se tedy pro starší grafické karty. Jeho rozlišení je pevné 640×480 a 16-bit barev. Podpora je zde DirectX 5 a výš, což zvládají první karty z roku 1996 jako 3DFX karty Voodoo 1 a třeba ATi 3D Rage II. Výrobců ale bylo více, třeba jako S3, Matrox, Intel, nVidia, SiS nebo 3Dlabs. Test má i celkové scóre, ale to nás zde zajímat nebude, jelikož více o výkonu ve 3D vypoví výsledek FPS.
Test: Robots je jednoduchý a nenáročný test. Hledat zde nějaké efekty je marné a nejsou zde ani stíny. Ovšem okolí má nádech různorodého nasvětlení.
Final Reality: Test: Robots (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 661.0 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 653.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 450.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 433.7 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 415.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 382.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 380.0 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 130.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 72.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
x480/16)
Test: City scene je průlet městem, kde jsou pěkné textury ve formě reklam, a jednou z nich je na hru Max Payne. Hlavní efekty zahrnuje sklo a tedy průhlednost. Dalším je mlha, avšak ta je plochá.
Final Reality: Test: City scena (640x480/16) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 829.2 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 752.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 626.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 619.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 614.4 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 606.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 595.7 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 160.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 32.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 58.7 |
Tímto testem začíná možnost nastavit různá rozlišení i hloubku barev. Také zde ještě není podpora T&L jednotky a tak ho zvládnou i starší karty. Test má plnou podporu DirectX 6.1.
Test: Game 1 - Race je rychlý závod futuristických vznášedel po okruhu s různými překážkami a efekty. Zaměřoval se na: Zpracování polygonů, Motion blur (rozmazání pohybu), Environment mapping (mapování prostředí) a Fog (mlha).
3D Mark 1999: Test: Game 1 - Race (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 235.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 184.9 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 174.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 138.6 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 130.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 123.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 99.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 96.0 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 61.6 |
Test: Game 2 - First Person simuluje střílečku z pohledu první osoby, kde jsou viditelné efekty, jako je mlha ze střelby a účinné zásahy. Hlavním objektem je však samotná zbraň, na které se odráží světelné prostředí, jímž procházíte. Ani zde ale pohybující se tělesa nevrhají žádné stíny.
3D Mark 1999: Test: Game 2 - First Person (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 241.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 201.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 170.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 160.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 149.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 119.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.3 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 66.0 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 56.0 |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 54.8 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 50.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 38.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 37.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.3 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 20.0 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 13.3 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 152.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 89.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 87.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 84.2 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 61.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 62.2 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 40.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 30.4 |
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2001 a ATi Radeon 9000 z roku 2001.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 49.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 26.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.5 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 24.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 11.4 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 9.8 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 51.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 38.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 35.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 32.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 19.1 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 13.9 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 7.3 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 59.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 41.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 41.5 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 38.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 29.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.6 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 17.5 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 11.9 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 800x600/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 240.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 174.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 171.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 155.7 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 145.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.2 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 103.0 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 98.3 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 60.5 |
Sin - 1998
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Max) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 204.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 146.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 124.6 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 116.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 114.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 99.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 97.3 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 83.9 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 41.5 |
Kingpin: Life of Crime: - 1999
Test v rozlišení 800x600/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 265.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 183.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 156.9 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 151.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 140.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 127.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 117.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 112.7 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 107.7 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 59.5 |
Kingpin: Life of Crime - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 179.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 131.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 112.2 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 106.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 88.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 83.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 79.0 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 76.7 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 38.8 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Bilinear) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 221.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 164.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 104.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 102.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 93.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 79.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 71.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.9 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 30.3 |
QUAKE III - 1999
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 153.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 109.1 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 77.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 74.0 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 73.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 70.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 66.8 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.4 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 41.7 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.8 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (DXT Compressed) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 180.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 135.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 100.1 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 92.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 77.1 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 70.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.3 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 57.9 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 23.4 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.3 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 125.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 88.5 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 76.4 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 68.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 59.2 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 58.1 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 39.1 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 19.8 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 11.0 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Normal) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 195.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 144.5 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 86.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 86.2 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 82.5 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 74.4 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 67.3 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 64.3 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 48.6 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 22.2 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 130.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 93.6 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 69.0 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 64.7 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 60.3 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 54.6 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 53.2 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 29.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 17.3 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 48.6 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 34.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 33.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.1 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 31.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 27.3 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 25.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 9.1 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 5.9 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 31.8 |
![]() |
3dfx Voodoo5 5500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.4 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 20.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 18.6 |
![]() |
3dfx Voodoo4 4500 | 09/2000 | 167 MHz | 167 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 16.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 14.8 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 10.5 |
![]() |
VR Kyro 4000XT | 08/2000 | 115 MHz | 115 MHz | 64 MB/SDR | 128 bit/AGP | 9.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 56.8 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 46.3 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 36.9 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 34.3 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 32.0 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 28.4 |
![]() |
Matrox Millennium G450 | 09/2000 | 125 MHz | 288 MHz | 32 MB/DDR | 64 bit/AGP | 13.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce2 Ultra | 08/2000 | 250 MHz | 458 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 39.1 |
![]() |
nVidia GeForce2 GTS | 04/2000 | 200 MHz | 333 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 30.4 |
![]() |
nVidia GeForce Quadro | 04/2000 | 140 MHz | 333 MHz | 64 MB/DDR | 128 bit/AGP | 26.2 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 164 MHz | 328 MHz | 32 MB/DDR | 128 bit/AGP | 24.9 |
![]() |
ATi Radeon 7200 | 06/2000 | 160 MHz | 160 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 22.3 |
![]() |
nVidia GeForce2 MX | 06/2000 | 175 MHz | 183 MHz | 32 MB/SDR | 128 bit/AGP | 21.5 |
Komentáře