nVidia RIVA TNT2 Vanta-16 pochází z rodiny RIVA TNT2, která má na sobě malý pasivní chladič, přičemž jde zřejmě o produkt samotné společnosti nVidia. Zajímavá jsou volná místa pro čipy na videopaměť a že jich tam je. Také je ve verzi PCI, i když už vládl grafický slot AGP. Označení karty Vanta-16 říká, že jde o levnou variantu se 64-bitovou sběrnicí, na které je napojená videopaměť o velikosti 16MB. Cena, za kterou se prodávala na konci roku 1999, byla okolo 2399,-Kč, později nejspíš zlevnila.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
1999 |
Obecný název jádra:
|
RIVA TNT2 M64 |
Kódové označení jádra: |
NV5M64 |
Připojení přes: |
PCI |
Jádro vyrobeno technologii: |
250nm |
Frekvence jádra: |
125MHz |
Pixel Pipeline: |
2 |
TMU Per Pipeline: |
2 |
Vertex Shaders: |
250 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
250 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 6 |
Velikost pamětí: |
16MB |
Frekvence pamětí: |
143MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
143MHz |
Typ paměti: |
SD-RAM |
Šířka sběrnice: |
64-bit |
Šířka pásma pamětí: |
1144 MB/s |
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz |
3D Mark 1999: |
4331 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
1614 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
431 |
3D marks |
Kingpin – 1024×768/16 |
30.6 |
FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 |
31.6 |
FPS |
Unreal Gold – 1024×768/16 |
9.9 |
FPS |
3DMark 1999 – default |
Game 1 – Race: |
44.1 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
42.6 |
FPS |
3DMark 2000 – default |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
8.7 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
17.0 |
FPS |
3DMark 2001 – default
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
2.7 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
2.5 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
5.8 |
FPS |
Komentáře