MSI MS-8911 používá GPU společnosti nVidia s označením GeForce FX 5600XT. Karta má aktivní chlazení, které stále funguje. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely začátkem roku 2004, byla okolo 3500 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
2003 |
Obecný název jádra:
|
GeForce FX 5600XT |
Kódové označení jádra: |
NV31XT |
Připojení přes: |
AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: |
130nm |
Frekvence jádra: |
235MHz |
Pixel Pipeline: |
4 |
TMU Per Pipeline: |
4 |
Vertex Shaders: |
1 |
Pixel Shaders: |
4 |
Pixel Fillrate: |
940 MPixel/s |
Texel Fillrate: |
940 MPixel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 9 |
Velikost pamětí: |
128MB |
Frekvence pamětí: |
200MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
400MHz |
Typ paměti: |
DD-RAM |
Šířka sběrnice: |
64-bit |
Šířka pásma pamětí: |
3200 MB/s |
VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
3D Mark 1999: |
6340 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
3520 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
3509 |
3D marks |
3D Mark 2003
|
1416 |
3D marks |
Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
12 |
FPS |
NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
30 |
FPS |
Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
7 |
FPS |
3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Race: |
61.1 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
65.9 |
FPS |
3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
30.3 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
49.1 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
27.5 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
35.3 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
34.6 |
FPS |
Game 4 – Nature: |
10.4 |
FPS |
3DMark 2003 – default
|
Wing of Fury: |
59.3 |
FPS |
Battle of Proxycon: |
8.5 |
FPS |
Trolls Lair: |
7.8 |
FPS |
Mother Nature: |
7.9 |
FPS |
Komentáře