Leadtek WinFast A6800 XT používá GPU společnosti nVidia s označením GeForce 6800 a jde tedy o šestou řadu. Karta má aktivní chlazení, které stále funguje a je trochu hlučnější. Líbí se mi ovšem obrázek na chladiči s elegantní mořskou pannou Nalu a nVidia sní má i pěkné demo. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely na začátku 2006, byla okolo 5000 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
| PARAMETRY |
| Uvedeno na trh: |
2005 |
Obecný název jádra:
|
GeForce 6800 |
| Kódové označení jádra: |
NV40 |
| Připojení přes: |
AGP 8x |
| Jádro vyrobeno technologii: |
130nm |
| Frekvence jádra: |
300MHz |
| Pixel Pipeline: |
8 |
| TMU Per Pipeline: |
8 |
| Vertex Shaders: |
4 |
| Pixel Shaders: |
8 |
| Pixel Fillrate: |
2400 MPixel/s |
| Texel Fillrate: |
2400 MPixel/s |
| Podpora DirectX: |
Verze 9c |
| Velikost pamětí: |
128MB |
| Frekvence pamětí: |
350MHz |
| Efektivní taktování pamětí: |
700MHz |
| Typ paměti: |
DD-RAM |
| Šířka sběrnice: |
256-bit |
| Šířka pásma pamětí: |
22400 MB/s |
| VÝKON s AMD Athlon II X4 640 3400MHz |
| 3D Mark 1999: |
25628 |
3D marks |
| 3D Mark 2000: |
18107 |
3D marks |
| 3D Mark 2001: |
19095 |
3D marks |
| 3D Mark 2003: |
7655 |
3D marks |
| Half Life 2 – 1280×1024/32/max |
47 |
FPS |
| NFS: Underground 2 – 1280×1024/32/max |
98 |
FPS |
| Tomb Raider: TAoD – 1280×1024/32/max |
50 |
FPS |
| 3DMark 1999 – 1280×1024/32 |
| Game 1 – Race: |
322.5 |
FPS |
| Game 2 – First Person: |
212.5 |
FPS |
| 3DMark 2000 – 1280×1024/32 |
| Game 1 – Helicopter – High Detail: |
176.0 |
FPS |
| Game 2 – Adventure – High Detail |
146.2 |
FPS |
3DMark 2001 – 1280×1024/32
|
| Game 1 – Car Chase – High Detail: |
129.5 |
FPS |
| Game 2 – Dragothic – High Detail: |
175.8 |
FPS |
| Game 3 – Lobby – High Detail: |
152.3 |
FPS |
| Game 4 – Nature: |
71.8 |
FPS |
3DMark 2003 – default
|
| Wing of Fury: |
290.3 |
FPS |
| Battle of Proxycon: |
51.8 |
FPS |
| Trolls Lair: |
44.8 |
FPS |
| Mother Nature: |
39.0 |
FPS |
Komentáře