Leadtek WinFast A6600GT

nVidia GeForce 6600 GT v AGP verzi byla odpovědí na poptávku po výkonnějších kartách pro starší základní desky, které neměly PCIe slot, který byl představen v roce 2003. Původně byl čip NV43 navržen pouze pro PCI Express, ale díky přídavnému HSI můstku mohla nVidia uvést i AGP variantu, která se na trh dostala koncem roku 2004.

Karta nabízela osm pixel pipeline a tři vertex jednotky, což ji řadilo mezi výkonnější modely střední třídy. Frekvence jádra 500 MHz a pamětí 1000 MHz efektivně (GDDR3 s 128bitovou sběrnicí) poskytovaly solidní výkon v tehdejších hrách. GeForce 6600 GT podporovala Shader Model 3.0, což znamenalo lepší efekty a kompatibilitu s moderními tituly, i když v některých náročnějších hrách začínala narážet na limity své paměťové propustnosti.

V testech se karta ukázala jako velmi dobrá volba pro hráče, kteří chtěli solidní výkon bez nutnosti přechodu na PCIe platformu. Ve srovnání s konkurenčním Radeonem X700 Pro často dosahovala vyšších snímkových frekvencí, a to hlavně díky vyšším taktům a efektivnějším ovladačům. Ve hrách jako Doom 3 či Half-Life 2 nabídla slušný výkon i při vyšších detailech.

GeForce 6600 GT AGP tak byla zajímavou volbou pro hráče, kteří chtěli zůstat u AGP platformy, ale zároveň mít výkon blízký high-endovým modelům předchozí generace. Díky podpoře moderních technologií si udržela relevanci i v následujících letech, i když 128bitová sběrnice a omezená paměťová propustnost ji postupně začaly brzdit v novějších titulech.

 

PARAMETRY
Uvedeno na trh: 2004
Obecný název jádra:
GeForce 6600
Kódové označení jádra: NV43
Připojení přes: AGP 8x
Jádro vyrobeno technologii: 110 nm
Frekvence jádra: 500 MHz
Pixel Pipeline: 4
TMU Per Pipeline:
Vertex Shaders:
Pixel Shaders: 8
Pixel Fillrate: 2000 MPixel/s
Texel Fillrate: 4000 MPixel/s
Podpora DirectX: Verze 9c
Velikost pamětí: 128 MB
Frekvence pamětí: 500 MHz
Efektivní taktování pamětí: 1000 MHz
Typ paměti: DDR3
Šířka sběrnice: 128-bit
Šířka pásma pamětí: 16000 MB/s

 

Tabulky s výkonem

Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.

  • Ovladače
  • nVidia 93.71
  • ATi Catalyst 6.12

*- Grafickou kartu nevlastním, a proto ji urputně sháním.*

🔪Vzájemná nevraživost🔪



2004



nVidia ATi
03 / GeForce FX 5500 03 / Radeon 9250
08 / GeForce 6600 09 / Radeon X700
08 / GeForce 6600 GT  
07 / GeForce 6800 LE 09 / Radeon X700 Pro*
07 / GeForce 6800 12 / Radeon X800 XT
07 / GeForce 6800 GT  
05 / GeForce FX 5900 XT 05 / Radeon X800 XT PE
07 / GeForce 6800 Ultra* 12 / Radeon X850 XT PE

 


První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.

3D Mark 2000: Test v rozlišení 1024x768/16-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 30213
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 29234
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 21362

 

Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.​

3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 278.6
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 268.7
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 170.7

 

Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.

3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 201.4
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 200.2
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 190.1

 


Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 10/2004 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.

3D Mark 2001: Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 26896
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 26068
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 18490

 

Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.

3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 180.8
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 173.6
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 134.8

 

Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.

3D Mark 2001: Test: Game 2  - Draghothic - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 235.9
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 225.4
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 166.3

 

Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.

3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 212.7
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 211.3
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 160.0

 

Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.

3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 103.8
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 99.2
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 56.5

 


Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 10/2004. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.

3D Mark 2003: Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 9510
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 7797
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 5737

 

Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.

3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 306.9
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 291.5
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 189.3

 

Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát. 

3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 66.8
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 51.9
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 38.8

 

Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.

3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 57.4
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 45.9
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 33.9

 

Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.

3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 57.1
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 39.2
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 34.3

 


Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu s podporou DirectX 9.0c. Benchmark podporuje Shader Model 2.0 i 3.0, co se týče pixel a vertex shaderů, lze je spustit v módech 2.x (2_0, 2_a, 2_b) nebo 3.0.

3D Mark 2005: Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Default)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ Score
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 3827
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 2756
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 2141

 

Test: Game 1 - Return To Proxycon je scéna, která v testu představuje futuristické prostředí s boji uvnitř vesmírné stanice, kde se využívá dynamické osvětlení a stíny a také je zde plno odletujících částic.

3D Mark 2005: Test: Game 1 - Return To Proxycon (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 18.6
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 12.3
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 9.5

 

Test: Game 2 - Firefly Forest je navržen tak, aby otestoval schopnost grafické karty vykreslovat komplexní scény s pokročilými efekty osvětlení a vegetace. Test obsahuje bujnou lesní scénu s mnoha stromy, rostlinami a párem světlušek, které vrhají dynamické stíny a osvětlují scénu.

3D Mark 2005: Test: Game 2 - Firefly Forest (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 10.2
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 7.4
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 6.1

 

Test: Game 3 - Canyon Flight simuluje let úzkým kaňonem s dynamickým osvětlením, realistickými texturami a detailní geometrií.

3D Mark 2005: Test: Game 3 - Canyon Flight (Default)

Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 18.9
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 14.7
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 10.8

 


Soldier of Fortune - 2000

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 482.3
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 413.5
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 287.6

 


Soldier of Fortune - 2000

Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 225.8
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 199.0
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 129.1

 


Return to Castle Wolfenstein - 2001

 Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 269.8
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 265.1
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 217.2

 


Return to Castle Wolfenstein - 2001

 Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 188.3
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 188.0
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 121.6

 


Serious Sam: The Second Encountern - 2002

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 180.1
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 162.5
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 104.0

 


Serious Sam: The Second Encountern - 2002

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 179.7
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 157.2
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 102.2

 


Unreal Tournament 2003 - 2003

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Normalest) - Bootmatch
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 182.5
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 162.6
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 143.7

 


Unreal Tournament 2003 - 2003

Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (Highest) - Bootmatch
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 128.0
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 91.2
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 76.4

 


Half-Life 2 - 2004

Test v rozlišení 800x600/32-bit (Low)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 155.4
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 138.4
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 132.6

 


Half-Life 2 - 2004

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 108.1
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 70.9
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 66.0

 


DOOM 3 - 2005

Test v rozlišení 800x600/32-bit (Medium)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 129.9
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 110.6
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 81.1

 


DOOM 3 - 2005

Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Ultra)
Grafika Rok Takt jádra Takt pamětí Velikost paměti Šířka sběrnice a typ FPS
nVidia GeForce 6600 GT 08/2004 500 MHz 450 MHz 128 MB / DDR3 128 bit / AGP 80.5
nVidia GeForce 6800 LE 07/2004 300 MHz 700 MHz 128 MB / DDR 256 bit / AGP 66.7
nVidia GeForce 6600 08/2004 300 MHz 550 MHz 128 MB / DDR 128 bit / AGP 49.0

Clous

www.clous.cz

Stačí kliknout O mně

Čtěte dál

PředchozíDalší

Komentáře

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *