nVidia GeForce 6600 GT v AGP verzi byla odpovědí na poptávku po výkonnějších kartách pro starší základní desky, které neměly PCIe slot, který byl představen v roce 2003. Původně byl čip NV43 navržen pouze pro PCI Express, ale díky přídavnému HSI můstku mohla nVidia uvést i AGP variantu, která se na trh dostala koncem roku 2004.
Karta nabízela osm pixel pipeline a tři vertex jednotky, což ji řadilo mezi výkonnější modely střední třídy. Frekvence jádra 500 MHz a pamětí 1000 MHz efektivně (GDDR3 s 128bitovou sběrnicí) poskytovaly solidní výkon v tehdejších hrách. GeForce 6600 GT podporovala Shader Model 3.0, což znamenalo lepší efekty a kompatibilitu s moderními tituly, i když v některých náročnějších hrách začínala narážet na limity své paměťové propustnosti.
V testech se karta ukázala jako velmi dobrá volba pro hráče, kteří chtěli solidní výkon bez nutnosti přechodu na PCIe platformu. Ve srovnání s konkurenčním Radeonem X700 Pro často dosahovala vyšších snímkových frekvencí, a to hlavně díky vyšším taktům a efektivnějším ovladačům. Ve hrách jako Doom 3 či Half-Life 2 nabídla slušný výkon i při vyšších detailech.
GeForce 6600 GT AGP tak byla zajímavou volbou pro hráče, kteří chtěli zůstat u AGP platformy, ale zároveň mít výkon blízký high-endovým modelům předchozí generace. Díky podpoře moderních technologií si udržela relevanci i v následujících letech, i když 128bitová sběrnice a omezená paměťová propustnost ji postupně začaly brzdit v novějších titulech.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2004 |
Obecný název jádra: |
GeForce 6600 |
Kódové označení jádra: | NV43 |
Připojení přes: | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 110 nm |
Frekvence jádra: | 500 MHz |
Pixel Pipeline: | 4 |
TMU Per Pipeline: | 8 |
Vertex Shaders: | 3 |
Pixel Shaders: | 8 |
Pixel Fillrate: | 2000 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 4000 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 9c |
Velikost pamětí: | 128 MB |
Frekvence pamětí: | 500 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 1000 MHz |
Typ paměti: | DDR3 |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 16000 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
- Ovladače
- nVidia 93.71
- ATi Catalyst 6.12
*- Grafickou kartu nevlastním, a proto ji urputně sháním.*
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | ||
2004 |
nVidia | ATi |
03 / GeForce FX 5500 | 03 / Radeon 9250 | |
08 / GeForce 6600 | 09 / Radeon X700 | |
08 / GeForce 6600 GT | ||
07 / GeForce 6800 LE | 09 / Radeon X700 Pro* | |
07 / GeForce 6800 | 12 / Radeon X800 XT | |
07 / GeForce 6800 GT | ||
05 / GeForce FX 5900 XT | 05 / Radeon X800 XT PE | |
07 / GeForce 6800 Ultra* | 12 / Radeon X850 XT PE |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 278.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 268.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 170.7 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 201.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 200.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 190.1 |

Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 10/2004 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 180.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 173.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 134.8 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 235.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 225.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 166.3 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 212.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 211.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 160.0 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 103.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 99.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 56.5 |

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 10/2004. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 306.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 291.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 189.3 |
Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 66.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 51.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 38.8 |
Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 57.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 45.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 33.9 |
Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.
3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 57.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 39.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 34.3 |

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu s podporou DirectX 9.0c. Benchmark podporuje Shader Model 2.0 i 3.0, co se týče pixel a vertex shaderů, lze je spustit v módech 2.x (2_0, 2_a, 2_b) nebo 3.0.
Test: Game 1 - Return To Proxycon je scéna, která v testu představuje futuristické prostředí s boji uvnitř vesmírné stanice, kde se využívá dynamické osvětlení a stíny a také je zde plno odletujících částic.
3D Mark 2005: Test: Game 1 - Return To Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 18.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 12.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 9.5 |
Test: Game 2 - Firefly Forest je navržen tak, aby otestoval schopnost grafické karty vykreslovat komplexní scény s pokročilými efekty osvětlení a vegetace. Test obsahuje bujnou lesní scénu s mnoha stromy, rostlinami a párem světlušek, které vrhají dynamické stíny a osvětlují scénu.
3D Mark 2005: Test: Game 2 - Firefly Forest (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 10.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 7.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 6.1 |
Test: Game 3 - Canyon Flight simuluje let úzkým kaňonem s dynamickým osvětlením, realistickými texturami a detailní geometrií.
3D Mark 2005: Test: Game 3 - Canyon Flight (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 18.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 14.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.8 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 482.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 413.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 287.6 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 225.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 199.0 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.1 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 269.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 265.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 217.2 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 188.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 188.0 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 121.6 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 180.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 162.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 104.0 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 179.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 157.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 102.2 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 182.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 162.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 143.7 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 128.0 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 91.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.4 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Low) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 155.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 138.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 132.6 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 108.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 70.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 66.0 |
DOOM 3 - 2005
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 129.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 110.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 81.1 |
DOOM 3 - 2005
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Ultra) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 80.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 66.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.0 |
Komentáře