V roce 2004 NVIDIA uvedla na trh grafickou kartu GeForce 6800 LE, která byla nejlevnějším modelem v rámci rodiny GeForce 6800. Tato karta byla určena pro uživatele, kteří chtěli ochutnat novou generaci grafiky s architekturou NV40, ale nechtěli platit za plnohodnotné modely GeForce 6800 nebo 6800 GT. Označení „LE“ zde znamenalo „Light Edition“, což reflektovalo výrazné omezení výkonu oproti dražším variantám.
GeForce 6800 LE měla aktivních pouze 8 pixel pipelines a 4 vertex jednotky, což bylo výrazně méně než u standardní GeForce 6800, která nabízela 12 pipeline a 5 vertex jednotek. Používala 256bitovou paměťovou sběrnici, což jí alespoň částečně pomáhalo držet krok v propustnosti dat. Karta byla vybavena 128 MB nebo 256 MB GDDR paměti s efektivní frekvencí kolem 700 MHz. Jádro NV40 běželo na taktu 300 MHz.
Hlavním lákadlem této karty bylo, že v některých případech bylo možné pomocí softwarových modifikací (například RivaTuner) odemknout další pipelines a vertex jednotky, čímž se výkon mohl přiblížit modelu 6800 nebo dokonce 6800 GT. Tento fakt z ní dělal velmi zajímavou volbu pro nadšence, kteří rádi experimentovali s hardwarem.
Výkonově se GeForce 6800 LE umisťovala někde mezi GeForce FX 5950 Ultra a plnohodnotnou GeForce 6800. Ve hrách jako Doom 3 nebo Half-Life 2 zvládala solidní snímkovou frekvenci na střední až vyšší detaily, ale v nejnáročnějších scénách bylo znát omezení počtu pipeline. Podpora DirectX 9.0c a Shader Model 3.0 jí však umožňovala spustit moderní hry s lepší vizuální kvalitou než u předchozí generace FX.
V konkurenci s ATI Radeon X800 SE nebo X700 Pro měla GeForce 6800 LE výhodu v možnosti softwarového odemknutí pipeline a také v širší podpoře pokročilých efektů. Radeon X800 SE sice nabízel vyšší hrubý výkon díky 8 výkonnějším pipeline, ale chyběla mu podpora Shader Model 3.0, což bylo v některých hrách limitující.
Celkově byla GeForce 6800 LE zajímavým kompromisem mezi cenou a výkonem, přičemž její skutečný potenciál závisel na štěstí při odemykání deaktivovaných částí jádra. Pokud se podařilo získat dobrý kus, mohl se výkonem blížit dražším modelům, což z ní dělalo atraktivní volbu pro hráče s omezeným rozpočtem.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2004 |
Obecný název jádra: |
GeForce 6800 LE |
Kódové označení jádra: | NV40 |
Připojení přes: | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 130 nm |
Frekvence jádra: | 300 MHz |
Pixel Pipeline: | 8 |
TMU Per Pipeline: | 8 |
Vertex Shaders: | 4 |
Pixel Shaders: | 8 |
Pixel Fillrate: | 2400 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 2400 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 9 |
Velikost pamětí: | 128 MB |
Frekvence pamětí: | 350 MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 700 MHz |
Typ paměti: | DD-RAM |
Šířka sběrnice: | 256-bit |
Šířka pásma pamětí: | 22400 MB/s |
Tabulky s výkonem
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
- Ovladače
- nVidia 93.71
- ATi Catalyst 6.12
*- Grafickou kartu nevlastním, a proto ji urputně sháním.*
🔪Vzájemná nevraživost🔪 | ||
2004 |
nVidia | ATi |
03 / GeForce FX 5500 | 03 / Radeon 9250 | |
08 / GeForce 6600 | 09 / Radeon X700 | |
08 / GeForce 6600 GT | ||
07 / GeForce 6800 LE | 09 / Radeon X700 Pro* | |
07 / GeForce 6800 | 12 / Radeon X800 XT | |
07 / GeForce 6800 GT | ||
05 / GeForce FX 5900 XT | 05 / Radeon X800 XT PE | |
07 / GeForce 6800 Ultra* | 12 / Radeon X850 XT PE |
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 278.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 268.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 170.7 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 201.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 200.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 190.1 |

Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 10/2004 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 180.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 173.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 134.8 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 235.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 225.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 166.3 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 212.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 211.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 160.0 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 103.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 99.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 56.5 |

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 10/2004. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 306.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 291.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 189.3 |
Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 66.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 51.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 38.8 |
Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 57.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 45.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 33.9 |
Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.
3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 57.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 39.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 34.3 |

Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu s podporou DirectX 9.0c. Benchmark podporuje Shader Model 2.0 i 3.0, co se týče pixel a vertex shaderů, lze je spustit v módech 2.x (2_0, 2_a, 2_b) nebo 3.0.
Test: Game 1 - Return To Proxycon je scéna, která v testu představuje futuristické prostředí s boji uvnitř vesmírné stanice, kde se využívá dynamické osvětlení a stíny a také je zde plno odletujících částic.
3D Mark 2005: Test: Game 1 - Return To Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 18.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 12.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 9.5 |
Test: Game 2 - Firefly Forest je navržen tak, aby otestoval schopnost grafické karty vykreslovat komplexní scény s pokročilými efekty osvětlení a vegetace. Test obsahuje bujnou lesní scénu s mnoha stromy, rostlinami a párem světlušek, které vrhají dynamické stíny a osvětlují scénu.
3D Mark 2005: Test: Game 2 - Firefly Forest (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 10.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 7.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 6.1 |
Test: Game 3 - Canyon Flight simuluje let úzkým kaňonem s dynamickým osvětlením, realistickými texturami a detailní geometrií.
3D Mark 2005: Test: Game 3 - Canyon Flight (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 18.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 14.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.8 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 482.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 413.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 287.6 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 225.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 199.0 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.1 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 269.8 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 265.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 217.2 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 188.3 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 188.0 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 121.6 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 180.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 162.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 104.0 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 179.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 157.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 102.2 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 182.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 162.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 143.7 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 128.0 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 91.2 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.4 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Low) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 155.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 138.4 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 132.6 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 108.1 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 70.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 66.0 |
DOOM 3 - 2005
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 129.9 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 110.6 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 81.1 |
DOOM 3 - 2005
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Ultra) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
![]() |
nVidia GeForce 6600 GT | 08/2004 | 500 MHz | 450 MHz | 128 MB / DDR3 | 128 bit / AGP | 80.5 |
![]() |
nVidia GeForce 6800 LE | 07/2004 | 300 MHz | 700 MHz | 128 MB / DDR | 256 bit / AGP | 66.7 |
![]() |
nVidia GeForce 6600 | 08/2004 | 300 MHz | 550 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.0 |
Komentáře