Zotac FX 5200 pochází od společnosti nVidia, nese jádro GeForce FX 5200 a karta má jen pasivní chlazení. Cena, za kterou se prodávaly tyto modely začátkem roku 2003, byla okolo 2800 Kč, ovšem záleželo na výrobci a edici.
PARAMETRY | |
Uvedeno na trh: | 2003 |
Obecný název jádra: |
GeForce FX 5200 |
Kódové označení jádra: | NV34 |
Připojení přes: | AGP 8x |
Jádro vyrobeno technologii: | 150nm |
Frekvence jádra: | 250MHz |
Pixel Pipeline: | 4 |
TMU Per Pipeline: | 4 |
Vertex Shaders: | 2 |
Pixel Shaders: | 4 |
Pixel Fillrate: | 1000 MPixel/s |
Texel Fillrate: | 1000 MPixel/s |
Podpora DirectX: | Verze 9 |
Velikost pamětí: | 128MB |
Frekvence pamětí: | 200MHz |
Efektivní taktování pamětí: | 400MHz |
Typ paměti: | DD-RAM |
Šířka sběrnice: | 128-bit |
Šířka pásma pamětí: | 6400 MB/s |
Výkon grafických karet byl testován s moderním procesorem Intel Pentium E6700 přetaktovaným na 3,6 GHz. Operační paměť typu DDR1 má kapacitu 512 MB a testy probíhaly na operačním systému Windows XP SP2.
3D Mark 2000
První z 3D Mark, který má podporu T&L jednotky a vyšel ještě v roce 1999. Z toho těžily především grafické karty nVidia, když v roce 1999 uvedla své první GPU GeForce 256 SDR a DDR. Test má plnou podporu DirectX 7.
Test: Game 1 - Helicopter s High Detail ukazuje simulaci letu bojového vrtulníku, kde je spousta objektů v podobě stromů, také kouře z letu a zásahů raket. Stíny zde už jsou, ale jsou statické a tudíž nepřesné.
3D Mark 2000: Test: Game 1 - Helicopter - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 235.5 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 214.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 169.2 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 92.3 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.5 |
Test: Game 2 - Adventure s High Detail je průlet přístavem, kde jsou relativně detailní budovy s hezkým osvětlením. Na konci je také pohled na lodě, které už nejsou příliš detailní, a na vodu, která je statická, ale odráží objekty umístěné poblíž.
3D Mark 2000: Test: Game 2 - Adventure - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 204.8 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 198.7 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 167.8 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 159.4 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 133.5 |
3D Mark 2001 SE
Zde je plná podpora DirectX 8 + 8.1, takže karty co mají vertex + pixel shadery, bodové sprity a šířku paměťové sběrnice aspoň 128-bit, budou mít to nejlepší scóre. První karty, které si s tím poradily, byly nVidia GeForceFX z roku 2003 a ATi Radeon 9000 z roku 2002.
Test: Game 1 - Car Chase s High Detail je akční jízda s bojovým jeepem, který má na korbě granátomet, takže jde o náročnou scénu plnou světelných výbuchů. V tomto testu je také patrná určitá deformace materiálů a i nějaké částice od kol odletují.
3D Mark 2001: Test: Game 1 - Car Chase - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 161.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 149.1 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 139.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 79.4 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.5 |
Test: Game 2 - Draghothic - High Detail je let na drakovi, a pokud jste viděli seriál Hra o trůny, tak už tušíte, odkud tvůrci čerpali inspiraci. Drak se svojí Matkou draků ničí ohněm město, takže se můžete kochat úchvatnými kouřovými efekty a skvělou perspektivu.
3D Mark 2001: Test: Game 2 - Draghothic - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 206.2 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 173.8 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 155.2 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 94.0 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 65.3 |
Test: Game 3 - Lobby s High Detail je inspirován hrou Max Payne. V testu je vidět lesklá podlaha, na které se odráží všechny objekty. Po kulkách zůstává omítka rozštěpená a kouří se z ní při zásahu, zatímco vystřílené náboje se valí po zemi. Efektní je i plášť samotného hrdiny, který má tendenci se deformovat podle jeho pohybu.
3D Mark 2001: Test: Game 3 - Lobby - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 200.5 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 159.5 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 155.7 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 116.7 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.3 |
Test: Game 4 - Nature s High Detail vás pomocí dronu provede přírodou v horách, kde žije starý rybář ve své chaloupce. Uvidíte stromy s jednotlivými listy a větvičkami. Voda teče a je průhledná, kde je hluboká vidíte odrazy oblohy a hor. Sem tam se mihne hejno motýlů a vy máte chuť být lovec motýlů. Ke spuštění je potřeba DirectX 8 + 8.1 a GPU které disponuje vertex + pixel shadery.
3D Mark 2001: Test: Game 4 - Nature - High Detail (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 80.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 58.6 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 56.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 49.9 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 23.9 |
3D Mark 2003
Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu, která podporuje DirectX 9, jelikož už vše běží pouze na 32-bit barvách. Tou první u firmy ATi byl Radeon 9500 z roku 2002 a u nVidia GeForceFX z roku 2003. Také je to poslední test, který měl v prvních verzích podporu Windows 98-Me.
Test: Game 1 - Wings of Fury je útok mnoha letadel, kterým se říkalo létající pevnosti B17 a na ně utočí německé Messerschmitt Bf 109. Je tam spousta efektů, jako odlesky na trupu letadel, kouře a výbuchů.
3D Mark 2003: Test: Game 1 - Wings of Fury (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 245.2 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 185.7 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 178.3 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 138.6 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 86.6 |
Test: Game 2 - Battle of Proxycon vizuálně připomíná hru DOOM 3 a je podobně náročný. Pokud se tedy výsledek dostane nad 30FPS, měl by se DOOM 3 na této grafice dát hrát.
3D Mark 2003: Test: Game 2 - Battle of Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 45.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 | 2003 | 425 MHz | 500 MHz | 256 MB / DDR | 128 bit / AGP | 26.0 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 25.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 18.0 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.7 |
Test: Game 3 - Trolls Lair, je plný realistických scén s přesnými stíny, a pixel shadery jsou zde použity k simulaci chování vlasů hlavní hrdinky.
3D Mark 2003: Test: Game 3 - Trolls Lair (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 38.2 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 24.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 21.3 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 15.1 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 6.9 |
Test: Game 4 - Mother Nature, když se spustí, na většině lowendových grafikách přinese tzv. slideshow.
3D Mark 2003: Test: Game 4 - Mother Nature (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 39.1 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 31.8 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 22.7 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 12.9 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 8.8 |
3D Mark 2005
Na tento test už to chce pořádnou grafickou kartu s podporou DirectX 9.0c. Benchmark podporuje Shader Model 2.0 i 3.0, co se týče pixel a vertex shaderů, lze je spustit v módech 2.x (2_0, 2_a, 2_b) nebo 3.0.
Test: Game 1 - Return To Proxycon je scéna, která v testu představuje futuristické prostředí s boji uvnitř vesmírné stanice, kde se využívá dynamické osvětlení a stíny a také je zde plno odletujících částic.
3D Mark 2005: Test: Game 1 - Return To Proxycon (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.6 | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 4.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 2.6 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.3 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 0.9 |
Test: Game 2 - Firefly Forest je navržen tak, aby otestoval schopnost grafické karty vykreslovat komplexní scény s pokročilými efekty osvětlení a vegetace. Test obsahuje bujnou lesní scénu s mnoha stromy, rostlinami a párem světlušek, které vrhají dynamické stíny a osvětlují scénu.
3D Mark 2005: Test: Game 2 - Firefly Forest (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 7.2 | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 3.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 2.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.2 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 0.9 |
Test: Game 3 - Canyon Flight simuluje let úzkým kaňonem s dynamickým osvětlením, realistickými texturami a detailní geometrií.
3D Mark 2005: Test: Game 3 - Canyon Flight (Default) |
|||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 10.7 | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 3.8 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 4.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 2.1 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 1.5 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 361.9 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 248.0 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 218.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 166.8 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 115.1 |
Soldier of Fortune - 2000
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 176.6 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 116.3 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 100.7 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 79.8 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 52.4 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 321.7 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 295.4 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 242.1 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 204.0 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 161.8 |
Return to Castle Wolfenstein - 2001
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 240.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 187.1 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 116.1 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 94.5 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 74.7 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - OpenGL | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 117.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 87.7 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 64.7 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 61.2 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 44.1 |
Serious Sam: The Second Encountern - 2002
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Custom) - DirectX | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 157.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 116.6 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 99.0 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 88.6 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.3 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Normalest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 175.0 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 129.6 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 124.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.3 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 54.5 |
Unreal Tournament 2003 - 2003
Test v rozlišení 1600x1200/32-bit (Highest) - Bootmatch | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 103.1 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 59.5 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 55.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 38.1 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 27.1 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Low) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 178.3 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 144.4 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 127.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 93.6 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 76.6 |
Half-Life 2 - 2004
Test v rozlišení 1024x768/32-bit (High) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 98.3 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 72.0 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 63.9 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 43.8 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 33.7 |
DOOM 3 - 2005
DOOM, DOOM, DOOM!!!
Test v rozlišení 800x600/32-bit (Medium) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 75.4 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 46.9 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 44.1 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 33.7 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 20.1 |
DOOM 3 - 2005
DOOM, DOOM, DOOM!!!
*Test v rozlišení 1024x768/32-bit (Ultra) | |||||||
Grafika | Rok | Takt jádra | Takt pamětí | Velikost paměti | Šířka sběrnice a typ | FPS | |
nVidiaGeForce FX 5900 Ultra | 2003 | 450 MHz | 850 MHz | 256 MB / DDR1 | 256 bit / AGP | 39.5 | |
nVidia GeForce FX 5700 Ultra | 2003 | 475 MHz | 906 MHz | 128 MB / DDR2 | 128 bit / AGP | 24.7 | |
ATi Radeon 9600 XT | 2003 | 500 MHz | 650 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 21.5 | |
nVidia GeForce FX 5600 | 2003 | 324 MHz | 602 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 18.0 | |
nVidia GeForce FX 5200 | 2003 | 250 MHz | 406 MHz | 128 MB / DDR | 128 bit / AGP | 11.5 |
Komentáře