Karta od firmy Asus s označením V3800M používá grafický čip z rodiny RIVA TNT2 a ten vyrobila společnost nVidia. Písmenko M v názvu modelu karty říká, že jde o verzi M64, což indikuje jen 64-bitovou sběrnici, na které je napojená videopaměť, přičemž jde o jednu z nejpomalejších AGP variant s čipem NV5. U většiny těchto modelů byla nastavena frekvence jádra 125MHz, ale později i 135MHz. Cena, za kterou se prodávala na konci roku 1999, byla okolo 2799,-Kč a časem byla samozřejmě o hodně levnější, když se stávala konkurenceneschopnou.
PARAMETRY |
Uvedeno na trh: |
1999 |
Obecný název jádra:
|
RIVA TNT2 M64 |
Kódové označení jádra: |
NV5M64 |
Připojení přes: |
AGP |
Jádro vyrobeno technologii: |
250nm |
Frekvence jádra: |
125MHz |
Pixel Pipeline: |
2 |
TMU Per Pipeline: |
2 |
Vertex Shaders: |
250 MPixel/s |
Pixel Shaders: |
250 MTexel/s |
Podpora DirectX: |
Verze 6 |
Velikost pamětí: |
32MB |
Frekvence pamětí: |
125MHz |
Efektivní taktování pamětí: |
125MHz |
Typ paměti: |
SD-RAM |
Šířka sběrnice: |
64-bit |
Šířka pásma pamětí: |
1000 MB/s |
VÝKON s AMD AthlonXP 2200MHz |
3D Mark 1999: |
4606 |
3D marks |
3D Mark 2000: |
1713 |
3D marks |
3D Mark 2001: |
667 |
3D marks |
Kingpin – 1024×768/16 |
23,5 |
FPS |
Quake 2 – 1024×768/16 |
24.6 |
FPS |
Unreal Gold – 1024×768/16 |
21.2 |
FPS |
3DMark 1999 – default |
Game 1 – Race: |
48.1 |
FPS |
Game 2 – First Person: |
44.2 |
FPS |
3DMark 2000 – default |
Game 1 – Helicopter – High Detail: |
10.0 |
FPS |
Game 2 – Adventure – High Detail |
22.2 |
FPS |
3DMark 2001 – default
|
Game 1 – Car Chase – High Detail: |
9.7 |
FPS |
Game 2 – Dragothic – High Detail: |
4.8 |
FPS |
Game 3 – Lobby – High Detail: |
6.2 |
FPS |
Komentáře