AJP 1100P

Notebook AJP 1100P jsem minulosti na rychlo nafotil a udělal nějaké základní testy. Zatím se tedy můžete podívat, jak stroj vypadá, já ho v nejbližší budoucnosti určitě prozkoumám trochu víc, taky o něm něco napíšu a samozřejmě přitom pořídím lepší fotografie.

SoučástiParametry notebooku
ProcesorIntel Pentium II 266 MHz / FSB 66MHz
Čipová sadaIntel 82440BX/ZX
Paměť32MB
VGAATI 3D-Rage LT Pro / 4MB
HarddiskTestovací 6GB / Toshiba MK6014MAP
Floppy diskInterní 3.5/1.44MB
ZvukovkaESS Technology ES1970 Canyon3D
LCDAktivní 12.1 / barevný 800x600 32bit
CD-DVDTEAC CD-224E
Pcmcia2x Texas Instruments PCI-1225
InfraredAno
USBIntel 82371AB/EB
ModemAno
VGA ex. výstupAno
BaterieAno
KlávesniceAnglická

 
HWinfo Ver.4.7.8+AIDA32 v3.80+VGA SuperS.VýsledekJednotky
Výkon CPU 16bit s celými čísli71856Dhrystones/s
Výkon CPU 16bit s plovoucí čárkou58582Whetstones/s
Výkon CPU 32bit s celými čísli1725Bodů
Výkon v MMX2440Bodů
Propustnost pamětí zápis103MB/s
Propustnost pamětí čtení158MB/s
Výkon HDD čtení z vyrovnávací paměti3272KB/s
Výkon HDD náhodného čtení1032KB/s
Přístupová doba HDD13.4ms
CD-ROM840KB/s
VGA benchmark 180.7FPS
 
Testováno v:Výsledek:
Jednotky:
VGA benchmark v1.0C
FPS
DOOM v1.9
FPS
QUAKE v1.06 / 320x200
FPS
QUAKE v1.06 / 640x480
FPS
PC Player Benchmark / 320x200
FPS
PC Player Benchmark / 640x400
FPS
   
HWinfo 4.7.8: CPU 16bit s celými čísly
Dhrystones/s
HWinfo 4.7.8: CPU 16bit s plovoucí čárkou
Whetstones/s
HWinfo 4.7.8: CPU 32bit s celými čísly
Bodů
HWinfo 4.7.8: Výkon v MMX
Bodů
HWinfo 4.7.8: HDD čtení z vyrovnávací paměti
KB/s
HWinfo 4.7.8: HDD náhodné čtení
KB/s
HWinfo 4.7.8: Přístupová doba HDD
ms
HWinfo 4.7.8:: Rychlost čtení CD-ROM
KB/s
 

   
Testováno vVýsledekJednotky
                                                                                       VGA-GPU
Final Reality / 640x480 16bit barev8.60
3D Mark 1999 / CPU 3DMarks / 640x480 16-bit barev a Double Buffer9051 / 16849
Bodů
3D Mark 1999 / CPU 3DMarks / 1024x768 16-bit barvy5793 / 16821
Bodů
3D Mark 1999 / CPU 3DMarks / 1024x768 32-bit barvy / Z-Buffer 24-bit a je to max. co LCD zvládne.4536 / 16893
Bodů
3D Mark 2000 / 640x480 16-bit barev5402
Bodů
3D Mark 2000 / 1024x768 16-bit barvy3232
Bodů
3D Mark 2000 / 1024x768 32-bit barvy / Z-Buffer 24-bit a je to max. co LCD zvládne2326
Bodů
3D Mark 2001 / 640x480 16-bit barev2161
Bodů
3D Mark 2001 / 1024x768 32-bit barev Default1701
Bodů
Unreal Gold / 640x480 16-bit barev57.8
FPS
Unreal Gold / 1024x768 16-bit barev47.9
FPS
Unreal Gold / 1024x768 32-bit barev28.6
FPS
Forsaken / 320x240 16-bit barev223.23
FPS
Forsaken / 640x480 16-bit barev221.09
FPS
Forsaken / 1024x768 16-bit barev109.79
FPS
Quake 2 / 640x480 16-bit165.9
FPS
Quake 2 / 1024x768 / 32-bit barvy a je to max. co LCD zvládne.84.7
FPS
Quake 3 Arena / 640x480 16-bit84
FPS
Quake 3 Arena / 1024x768 / 32-bit barvy a je to max. co LCD zvládne.39.7
FPS
Soldier of Fortune / 640x480 16-bit barev60.8
FPS
Soldier of Fortune / 1024x768 32-bit barvy a je to max. co LCD zvládne.31
FPS
Turok 2 / 320x240 16-bit barev116.9
FPS
Turok 2 / 640x480 16-bit barev106.6
FPS
Turok 2 / 1024x768 32-bit barvy a je to max. co LCD zvládne.69
FPS
Kingpin / 640x480 16-bit barev74.7
FPS
Kingpin / 1024x768 16-bit barvy a je to max. co LCD zvládne.56.2
FPS
                                                                                       CPU
CPU Mark 2.11944.8
Final Score
Quake 2 / driver - Software / 320x240112.5
FPS
Quake 2 / driver - Software / 640x48053.3
FPS
Quake 2 / driver - Software / 1024x76827.5
FPS
                                                                                       RAM
AIDA32 v3.80: Propustnost pamětí čtení1013
MB/s
AIDA32 v3.80: Propustnost pamětí zápis237
MB/s

Vložit komentář

Vaše emailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *